Tűnés!

559 63 9
                                    


  Kint a ház előtt, pedig nem csak én voltam ledöbbenve..ő is eléggé.. De hiába, megtorpantam a ajtóban. Kicsit rideg tekintettel méregettem. Asszem engem átvágtak.. Mert egyetlen egy lány sem állt a ház előtt, a kocsibehajtón, vagy épp a feljárón... De szőke volt, az biztos...Maximálisan... :(  

Én az ajtóban ácsorogtam, ő pedig a feljárón. Egyikünk sem pislogott... Ismét beköszöntött hozzám a " kell nekem ez a srác" érzés. :)

-beszélhetünk?-hunyorította be barna szemeit, feszengve. Én azonnal rávágtam volna hogy "nem is történt semmi" de mielőtt megszólalhattam volna, más vette át a szót. A ház elé begördült egy fekete kocsi. S kipattant belőle fekete öltönyben, fekete napszemüvegben, Edward. (az előbb még a házban volt nem? na mindegy, felőlem)Aki eléggé dühösen méregette Martinust, azt hittem a végén még fel is löki...

-Ki vagy te?-kérdezett rá szárazan. 

-maga ki?-kérdezett vissza, majd beletúrt hajába. Edward feszülten felém kapta a fejét, majd vissza vitte a szőke gyerekre. 

-őt keresed?-mutatott rám (úgy csinált mintha ott se lennék pff)

-Igen-bolintott

-Nincs látogatás. Tűnés a házam elől-mondta full nyugodtan, és rezzenéstelen arccal. Martinus némán bologatott egyet, majd felém fordult s elindult hozzám..-nem hallottad, tűnés-ordított oda Edward. De egyikünk sem hederített rá, a kiabáló férfira. 

A szívem olyan erősen kalapált hogy őszintén még abban sem kételkednék hogy összetört. Megállt előttem, a szemembe nézett..S csak egy halván mosoly hagyta el arcát. Nem mondott semmit, csak a kezemért nyúlt. Beletett egy papírt, majd ujjaimat szorosan összecsukta. Felnézett, a tekintetük ismét összetalálkozott...hallottam hogy sóhajt egyet, majd megfordult...s lesétált a gyepről..elhagyta a ház környékét. Én pedig csak lefagyva álltam az ajtóban, szinte meg sem moccantam. Nem tudtam feldolgozni hogy ide jött..beszélni akart, aztán Edward elzavarta, de ő ennek ellenére odajött, adott egy rohadt papírt a kezembe..és aztán ment el...Jaj! Tényleg, a papír!!!

Remegő kézzel hajtogattam ki annak behajtott részeit. A fehér vonalas írólapon..csak pár sor volt, amit nem igazán értettem. 

you know yourself when I say, "I'm over you"

Yes, I still dream about you....

Hát aki ismer az tudhatja..az angolom nem a legjobb..sőt, ebből egy rohadt kukkot sem értek.  De..annyit hogy "you" meg hogy "yes" és ennyi....Kösz Martinus, most aztán feladtad a leckét....

Az új táncos (MarcusandMartinus f.f) łłłBefejezettłłłWhere stories live. Discover now