. Nem volt erőm menni. Lekucorodtam egy fa tövébe. Felhúztam a két lábam és arra dőltem le. Ott ültem egy magam. De már nem sokáig...Valaki megérintette a vállam. Mikor felpillantottam, egy sötét alakot láttam, nem is sejtettem ki lehet az. Pár percre rá, arra eszmélek hogy az az illető ott ül mellettem, és meredt a felhős távolba. Párszor ki nézett a kapucni alól.
-Jó hogy újra itt vagy..Nem is sejted mennyi minden változott. Mióta elmentél-hallottam Marcus hangját a kapucni alól. Nem tudom hogy nem vettem észre.
-Mármint mi?-Tértem ki egy felmerülő témára
-Megváltozott...és elszállt magától-hajtotta le a fejét
-Mégis kicsoda?-mosolyogtam értetlenül
-Martinus....mióta itt hagytál minket. Ő bunkó. Nem foglakozik semmivel, és senkivel. Olyan dolgokat nem vesz észre, ami a szeme előtt zajlik. És az éneklésbe zárkózott. A szemében csillogó siker, elvakította-sóhajtott. Én csak meredve bámultam a földre. Nem tudtam elképzelni hogy mi lehet ennek az oka. Hisz ő volt a legkedvesebb ember akit valaha ismertem. De igaz..mindenki változik..valaki jó irányba, de a kivételek többen vannak.
-Hát én ezzel nem tudok mit kezdeni-vontam meg a vállam
-Nem tudsz mit kezdeni? Hallod csajszi, te is aztán megváltoztál. Már nem az a lány vagy aki megtesz mindent az álmaiért?-állt fel
-Az álmaimért igen.....de egy hülye gyerekért minek?-értetlenkedtem
-Mert miattad lett ilyen...-nyögte ki, és szomorúan pillantott rám
-És most mit vársz? ugorjak a nyakába? vagy mi??-akadtam ki
-Nem, azt nem érdemli meg. Én csak annyit kérek. Hogy beszélj vele. Mind kettőtöknek jót tenne-tanácsolgatott, de én meguntam, és leléptem. Még hogy beszéljek vele?! 1, meg sem ismert. 2, Ha el van szállva magától akkor én mi a szart kezdjek vele??? Ezt is magának köszönheti. Nem is próbált megkeresni, vagy fel venni velem a kapcsolatot. És fogadok ez mind azért volt mert jobban tetszett neki, nélkülem az élete. És én csak egy fedő sztori voltam. Hogy legyen kire fognia. Az estém nem volt a legjobb. Csak bámultam ki a fejemből, na de nem miatta. Ne essünk túlzásokba.
Reggel ismét az ébresztőm rikácsoló rock zenéjére keltem (biztosra megyek) Csak heverésztem, nem volt kedvem felkelni. De muszáj volt. A fürdőbe belépve, nem láttam mást a tükör előtt, mint egy kétségbe esett lányt. Aki menekülni akar a problémák elől. Míg nem rá kellett jönnöm, hogy hiába az egész aggodalom...nem érdekel a véleménye, és semmi vele kapcsolatos ügy. Megváltoztam, nem függök tovább tőle, mint mielőtt elmentem. És ha nem is leszek egy vagány lány a suliba, annyi bajom legyen. Mert nekem nem kell az hogy a nyakamra járjon, és hogy több sulitársamtól azt hallgassam mit régen "te beszéltél vele?" Minden percben ez a mondtad hangzott el a fülem mellett. Mikor végre beértem a suliba, ugyan is gyalog mentem. Mivel anyunak ma állás interjúra kellett mennie, és nem ért rá minket elvinni. Paula a lépcsőn ölelve köszöntötte az új barátnőjét, majd bementek az épületbe. Én meg csak egyedül ballagtam végig a folyóson, az osztályom felé. Eközben egy pár tekintet igazán rajtam maradt. Oda beérve, mindenki Szana szét volt. A fiuk és a lányok, külön külön. Mint két banda. A fiuk az asztalokat, össze tolták és azon ücsörögtek. A csoport élén ott volt Tinus, mint a menő gyerek. Végig pillantottam rajtuk és mentem is a saját csoportomhoz. Na ebbe a csapatba már egyenlőség volt. Se különc, se főpicsa. Végre. A lányok többségének a szeme, folyton az engem fürkésző fiún járt. De én csak a barátnőimet bámultam. Figyelmen kívül hagytam. De egyszer megunta. És más irányt nézett ki magának. A nap folyamán, az izgi részek kimaradtak. Vagyis majdnem..Az utolsó óránk tesi volt, én utolsónak maradtam az öltözőbe. Éppen én is készültem távozni. Kiléptem az öltözőből, és szembe találtam magam valakivel...
YOU ARE READING
Az új táncos (MarcusandMartinus f.f) łłłBefejezettłłł
Romance~du får det~ Két teljesen különböző egyéniség, akiket egyszer elszakítottak egymástól...megszakadt köztük a kapcsolat...De egy nap a lány vissza tért, s lassanként mindketten megtalálták méltó helyüket...Egymás mellett...! Ti is szeretnétek egy olya...