Ze kijkt me aan en ze verliest haar grip op haar pistool en Dairon pakt hem gelijk af.
'Dit duurt een beetje lang.'
Ik kijk naar John en hij kijkt geïriteerd naar mij.
'Sorry meneer de president, maar stik er in.' Zeg ik terug. Hij rolt met zijn ogen en ik glimlach. Asshole.
Dairon knikt naar me en neemt Em terug mee naar de auto.
Maddie wilt weer in de aanval gaan, maar ik houd haar tegen.
'Waarom? Ik was net zo lekker bezig.' Zucht ze en ze gaat naast me staan.
Robin komt naast me staan, maar zegt niks. Hij zette waarschijnlijk zijn hand op mijn schouder.
'Dit gaan we nu afhandelen.' Zeg ik.
'Waar is Mason?'
John kijkt me aan en grijnst. Evan heeft hem weer vast en Robin helpt hem.
'Nog een keer. Waar is Mason?' Vraag ik, maar ik krijg nog steeds geen reactie.
Van mijn rechterhand maak ik een vuist en mijn vuist beland volop in zijn gezicht.
Zijn ogen flikkeren even, maar dan grijnst hij weer.
'Vertel op!' Roep ik geïriteerd. 'Of ik sla je grijns van je gezicht af.'
'Waarom zou ik het zeggen? Als ik het eenmaal vertel schieten jullie me als nog neer.' Antwoord John.
'Dat is niet zo vreemd toch?' Hoor ik Maddie zeggen. De kalmte in haar stem maakt mij wat rustiger, maar door de blik van John veranderd het meteen weer terug.
'Wacht hier.' Zeg ik tegen Maddie. 'Doe je ding.'
Ze glimlacht en gaat gelijk weer slaan. 'Praat ezel!' Hoor ik haar schreeuwen.
Ik loop terug naar Evans auto waar Nick met Survivor zit.
'Moet ik wat doen?' Vraagt hij gelijk als hij mij ziet.
'Ik wil even de wapens zien.' Hij knikt en opent zijn auto.
Ik kijk even en dan zie ik een Glock 17 liggen. Mooi. Ik pak hem op.
'Wat ga je doen?' Vraagt Nick.
'Zorgen dat hij praat.' Antwoord ik.
'Wacht ik kom je helpen.' Zegt hij. 'Steven! Let even op Survivor.'
Steven komt aangelopen.
'Sorry dat ik weinig kan doen.' Zegt hij en ik zie dat hij echt spijt heeft.
Steven werkt bij ons als een dokter. Dat was ook de reden waarom we hem mee hadden genomen.
'Je kon ze niet meer redden. Het is niet jouw schuld.' Zeg ik.
'Em zegt van wel.' Hij laat zijn hoofd zakken.
'Steven, Em is gewoon van slag. Ze weet van binnen dat je niks meer kon doen en ik weet ook wat je aan het doen was.'
Nick kijkt van mij naar Steven.
'Wat was hij aan het doen dan?' Vraagt Nick nieuwsgierig.
'Hij plaatste de bommen.' Zeg ik. 'Evan zei dat er één defect was. Dus hij heeft alle bommen gecheckt.'
'Weet je hoe gevaarlijk dat is!' Roept hij naar Steven.
'Ik ben er toch nog?' Zegt hij met een glimlach. Nick knikt en dan lopen we terug naar John.
'Ik zou hem kapot slaan als ik jou was.' Hoor ik hem zeggen.
Ik sta weer voor John.
'Je hebt gelijk, maar ik begin nu al vast.' Ik haal de veiligheidsspeld eraf en schiet in zijn been.
JE LEEST
[ Verkocht ]
ActionDoor een vervelende situatie word de lieve Liana naar een veiling gestuurd zonder te beseffen dat zij het item is dat geveild word aan een beroemde acteur, niet wetend dat hij maar een pion in het spel is. Zou dit te maken hebben met de geschiedenis...