Tak slečinka má bodyguarda!

142 6 0
                                    

„Taky se od ní na chvilku odtrhneš."
„Sklapni, Chrisi. Tak? Co jsi chtěl?"
„No, já jenom…Je pravda, že jsi svou 'novou sestru' našel, když ses snažil vloupat k Jasonovi domů?"
„Neříkej jí tak."
„Jak? Jo ty myslíš svoji novou sestru? Neříkej mi, že ses do ní zabouch!"
Na tohle jsem nedokázal odpovědět. Moje srdce mi v tom zabránilo. Nechtěl jsem si to připustit, ale Chris měl nejspíš pravdu. Asi jsem se do tebe opravdu zamiloval.
Kráčeli jsme dál chodbou, když se za námi ozvala rána. „Nech mě!" zakřičel mě až moc povědomý hlas. Okamžitě jsem se otočil a rozeběhnul k narůstajícímu davu.
„Pusťte mě!"
„Ale, ale, ale! Ona mluví!" dělal si z tebe srandu jeden ze starších studentů, „a neřvi hned! Ještě jsem ti nic neudělal."
„A taky neuděláš!" prodral jsem se davem a tomu klukovi, který tě držel u skříněk, jsem bez milosti jednu vrazil. Sotva se naklonil a chytal si nos, přiběhnul jsem tobě a ochranářsky tě obejmul.
Ten kluk se na nás otočil, rukou si držel krvácející nos. „Tak slečinka má bodyguarda!" zakřičel.
„Co se to tady děje?" rozrazil dav studentů učitel angličtiny, pan Fitz. Jakmile mě uviděl, jako by ho uchvátila potřeba mě bránit. A to i přes to, že jsem mu den předtím dal pěstí.
Hned se otočil k tomu hajzlovi a poslal ho do ředitelny. Nám řekl, že se tam máme dostavit, až se dostaneš z toho šoku.

Nalezena - Mike Montgomery (krátké kapitoly) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat