Přestaň tu nebohou dívku trápit

61 6 0
                                    

Potichu jsem zavřel dveře. Lehnul jsem si na postel. Přemýšlel jsem, co by se stalo, kdybych se nenechal vyprovokovat.
Telefon na mém stole zavibroval. Zvědavě jsem se zvednul. Na jednu stranu jsem byl rád. Aspoň jsem tak mohl přijít na jiné myšlenky.

Budeš se muset smířit s tím, že vy a Bella jste prostě pro okolní svět sourozenci. Tak už to vzdej a přestaň tu nebohou dívku trápit. Klamat ji. Ničit jí život. -A

Vzteky jsem pevně zkousnul zuby a zamračil se. Rozhlížel jsem se po místnosti, čím bych mohl hodit. Nakonec se mým cílem stala má židle. Jednou silnou ránou jsem ji poslal k zemi. Nahlas jsem funěl.
„Miku?" má sestra vešla bez vyzvání do mého pokoje. Celý rozzuřený jsem se k ní otočil.
„Nech mě být."
„Miku-"
„Řekl jsem, ať vypadneš! Jako by nestačilo, že mě nasral fotr! Ještě jsem dostal další pojebanou zprávu!"
„Miku…" Aria přišla až úplně ke mně a obejmula mě. Trochu jsem se zklidnil. Jenomže já jsem potřeboval obejmout od někoho jiného. Potřeboval jsem tě políbit. Potřeboval jsem se podívat do tvých oříškových očí. Potřeboval jsem od tebe slyšet své jméno. Slyšet z tvých úst vyjít ta dvě kouzelná slova. Těch osm písmen, jež mě vždycky uklidní. Jež mi dají pocit jistoty. Bez nichž by můj život byl nenaplněný. Miluju tě.

Nalezena - Mike Montgomery (krátké kapitoly) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat