Kurvička naše malá

80 4 0
                                    

„Montgomery je úchyl!"
„A Diaz zase pěknej kretén!" okřiknul jednoho z našich spolužáků Chris. Celý den chodil všude se mnou.
„Chrisi, tohle nemusíš."
„Musím. Navážel se do mého nejlepšího kámoše. Taky bys to pro mě udělal."
„Neudělal."
„Máš pravdu. Ty bys mu rovnou dal pěstí."
„A já už jsem se bál, že mě neznáš."
„Seš nějak v klidu."
„Tak promiň, ale nemám potřebu plížit se po chodbách, schovávat se a vyhýbat se tomu. Vzbudilo by to ještě větší pozornost. Stejně je to přejde."
„Hochu, takový optimista bych chtěl být."
Jenom jsem se na Chrise usmál, zabouchnul jsem skříňku a společně jsme vyšli na hodinu.
„Kurvaaa!"
„Šlapka!"
„Chrápe se svým bratrem!"
Otočil jsem se. Zrovna jsi procházela chodbou. Všichni se na tebe dívali.
Ben Diaz si před tebe stoupnul a zvednul k sobě tvůj skleslý obličej. „Kurvička naše malá," řekl ti se zlomyslným smíchem v hlase.
„Mikeu, ne!" snažil se mě zastavit Chris. Už však bylo pozdě.
Rozeběhnul jsem se k Benovi, odtrhnul ho od tebe a bouchnul s ním o skříňky.
„Mikeu, promiň, já-"
„TAK TEĎ SE BUDEŠ OMLOUVAT?!" zařval jsem vztekle. Dal jsem mu pěstí. Spadnul na zem. Pomalu se plazil dozadu, já jsem ho však chytil za tričko a vrazil mu druhou. Potom třetí a čtvrtou. Začal se dávit vlastní krví.
„Mikeu, ne!" křičel Chris a snažil se mě od Bena odtáhnout. Marně.
„Přestaň!" křičela jsi. Ani tebe jsem nevnímal.
„Mikeu, prosím," zavzlykala jsi. Chytlas mě kolem pasu a táhla mě od Diaze pryč, zatímco Chris ho chytnul pod pažemi a táhnul ho po zemi na druhou stranu. Otočil ho na břicho, díky čemuž Ben vyplivnul krev a neudusil se.
„Mikeu," stoupla sis přede mě a chytla mě za ramena. Pořád jsem naštvaně funěl.
„Uhni, Bello," zavrčel jsem.
„Mikeu, nedělej to. Prosím…" z očí ti tekly slzy. Nemohl jsem se na to dívat. Když jsi viděla, že jsem se zklidnil, pustilas moje ramena a svěsila ruce podél těla.
„Co se tady k čertu děje?" přispěchal pan Fitz. Spolu s ním přiběhla i moje mamka, pár dalších učitelů, Aria, Hanna, Emily a Spencer. Aria jenom zavřela oči, když jí došlo, že za tohle zase můžu já.

Nalezena - Mike Montgomery (krátké kapitoly) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat