Máš stát na jeho straně

68 5 0
                                    

Mikovu otci to nedalo. Sice už bylo dost pozdě, on si však byl jistý, že jeho syn ještě nespí. Nepřiznával chybu na své straně. A mrzelo ho, že jeho syn trpí takovou nenávistí vůči dívce, již on sám našel.
Přišel k pokoji svého jediného syna a potichu zaklepal. Nikdo neodpověděl. Pan Montgomery i přes to však uchopil kliku, pomalu otevřel dveře a nahlédnul dovnitř. Ovšem to, co spatřil, by ho ani ve snu nenapadlo.
Bez meškání dveře zase zavřel a vydal se tentokrát do pokoje své biologické dcery.
„Ario…" začal nejistě. Ještě pořád byl v šoku.
„Ano, tati? Co se děje?"
Byron si mnul potící se ruce a pomalu se blížila ke své dceři, „je něco mezi Bellou a Mikem?"
„Jak to myslíš?" zděsila se Aria. Bála se, že oba právě myslí tu samou věc.
„No… Leží spolu v posteli."
„A?" snažila se situaci uklidnit Aria.
„Mike nemá tričko."
„Asi mu bylo horko."
„Bella má o jeho rameno opřenou hlavu a ruku má na jeho hrudi."
Aria se zarazila. O vztahu jejího bratra věděla už dlouho. Ovšem tuhle situaci si nikdy nepředstavovala.
„Tati…" odložila knížku a stoupla si před otce, „mají se rádi. Už dlouho. Jenom na to, že je to oboustranné, přišli až nedávno."
„Ale vždyť…" Byrona to stále šokovalo, „vždyť je to jeho sestra…"
„Není," stála za bratrem Aria, „a ty to moc dobře víš. Jenom si to neuvědomuješ. Tati, až Bella dospěje, nebude mít s námi společné nic kromě příjmení. Nech ty dva, prosím, žít. Už tak musí čelit obrovskému náporu od všech ostatních. Jsi jeho táta. Máš stát na jeho straně."
Byrona slova jeho dcery šokovala. Měla pravdu. I přes to se však nedokázal přenést přes to, že by spolu jeho dvě děti něco měly.

Nalezena - Mike Montgomery (krátké kapitoly) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat