Pořád a všude

82 5 0
                                    

„Já vím, já vím," začala ses omlouvat, sotva jsme vešli do pokoje a já zavřel dveře, „promiň, že s tebou už tři dny chodím pořád a všude, ale… já se prostě bojím."
„A řekl jsem snad někdy, že mi to vadí?" přistoupil jsem až úplně k tobě, „nebyla jsi na dnešek domluvená s Emily?"
„No… Dneska už něco má. Co ty?"
„Já jsem úplně volnej."
„To je super. Aspoň můžeme věnovat celé odpoledne přemýšlením nad tím, co za dotaz napíšeme za týden školnímu poradci."
„Stejně mi to přijde jako blbost," omotal jsem ti ruku kolem pasu a přitáhnul si tě k sobě.
„Co konkrétně? To, že chci mít úkoly hotové v pátek a mít volný víkend, nebo ta věc s těma papírkama?"
„Hádej. Přijde mi to úplně zbytečné. Stejně tam buď nikdo nic nenapíše nebo tam budou takové ty blbosti ve stylu mám hlad, chce se mi spát a tak."
„Fajn. Tak co kdybychom se vrhli na tu matiku?"
„Já mám mnohem lepší nápad," usmál jsem se spiklenecky. Skousla sis dolní ret a sklonila svůj pohled k zemi.
Už jsem se k sobě skláněl, má ústa však zarazila tvá dlaň. „Aria jede pryč," usmála ses, „celý víkend tu budeme sami."
„Už se nemůžu dočkat," strčil jsem ti vlasy za ucho. Nakonec má ruka sjela k tvému krku. Zavřela jsi oči a pomalu ses ke mně začala přibližovat, až se naše rty spojily v jedno.

Nalezena - Mike Montgomery (krátké kapitoly) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat