Ale děje

60 4 0
                                    

Sotva chlapec opustil místnost, mladá dívka se zvedla od stolu a chystala se vyběhnout za ním. Ruka jejího nevlastního otce ji však zastavila.
„Bello," posadil ji zpátky, „je mi to moc líto."
„Nic se neděje, pane Montgomery."
„Ale děje, Bello," přidala se na stranu Byrona Montgomeryho i jeho žena, Ella Montgomery, „je nám líto, že ti nemůžeme poskytnout perfektní domov."
„Ale, prosím vás," mladá dívka nevěděla, co na to má říct, „lepší domov bych si nemohla přát. Opravdu. Všude je líp než…" zarazila se. Znovu si vzpomněla na temný sklep. Na místnost, v níž se toho tolik událo. O zážitcích, které z ní měla, však neřekla nikdy nikomu. Dokonce ani chlapci, který by pro ni obětoval život.
Chlapcova starší sestra Aria vstala, obešla stůl a mladou, bezmocnou dívku obejmula. Té se po tváři už koulely slzy.
„Bello," přerušila je Ella, Aria se usadila zpátky, „je tady ještě jedna věc, o které bych si s tebou potřebovala promluvit."
„Ano?" dívka popotáhla, „a o čem?"
„Neříká se mi to snadno, ale… Není něco, co tě trápí? O co by ses s námi chtěla podělit?" Mladá dívka slova její nevlastní matky nechápala. Mohla myslet tolik věcí. A že jich bylo.
„Ne," dívka sklonila pohled k talíři, „nic."
„Bello," Ella ji chytla za ruku. Počkala, až k ní zlomená dívka zvedne svůj o to zlomenější pohled, „potřebuju, abys mi řekla pravdu. Nebo aspoň přikývla hlavou. Souhlasíš?" Dívka nejistě přikývla. Muselo to být něco opravdu vážného.
Ze zhora se ozvala hlasitá rána. Aria se zvedla a šla se podívat, co se děje.
„Znásilnili tě?" zeptala se Ella nervózní dívky. Po těchto slovech se její oči znovu začaly lesknout. Po procítěném mrknutí slza velikosti perly tvořila lesklou cestičku na jejím obličeji.

Nalezena - Mike Montgomery (krátké kapitoly) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat