Je proti nám

31 3 0
                                    

„Co? Našla jsi něco?" zeptala se po nějaké době prohledávání Mikeova pokoje Emily.
„Jo," odvětila Aria, přičemž vrátila krém zpátky do šuplíku, „můj bratr má vyrážku. Fuj, kéž bych to nevěděla."
„Co má znamenat všechno tohle cvičební vybavení?" Hanna se pozastavila nad činkami.
„Nevím," Aria se přesunula na další skříň, „je tím posedlý."
„Je to hezké. Kolik to tak stálo?"
Hanno," okřikla ji Emily, „nejsme na nákupech."
„Je to jenom otázka," bránila se Hanna, „jenom mě zajímá, proč Mike najednou trénuje na ninju."
„Možná proto," Spencer si byla svou pravdou jistá, „že dělá pochůzky blonďatému pavoukovi z bloku H."
„Fajn, holky," Aria už to nezvládala, „přestaňte. Mám z toho špatný pocit."
„Ne," Hanna se jí postavila jako první, „špatné je to, že tvůj bratr krade naše kmenové buňky a předává je Aliinu 'A' týmu."
Hanno," osopila se na ni Aria, „nevíme, co bylo v té obálce, co dal Cyrusovi. Mohly to být peníze."
„Jo," Spencer se rozhodla změnit pozici, „možná ukrývá naše DNA tady, dokud nedostane další instrukce. Kontroloval někdo tu miniledničku?" Protože nikdo nic neřekl, Spencer se vydala k miniledničce a vzala si ji na paškál sama.
„A co taška na cvičení?" i Emily si stoupla.
„Ne," zastavila ji Aria, „udělám to."
„Jestli tvůj bratr poslal tu krvavou SMSku od A," Hanna si stoupla k Arii, „měly bychom dělat něco víc než prohledávat jeho pokoj. Měly bychom zapálit-"
„Holky," Emily něco vytáhla z jednoho ze šuplíků u stolu. Spencer se přestala prodírat plechovkami v ledničce, Aria přestala prohrabávat bratrovu tašku a Hanna přestala vymýšlet plány proti mladému chlapci. Všechny dívky se zaměřily na několik papírů. Byly to kresby.
„Odkdy tvůj bratr tak hezky kreslí?" Hanna se lehce zamračila a sama vzala dva obrázky do ruky.
„To nekreslil Mike," Aria procházela jeden papír za druhým, „to kreslila Bella."
„Bella?" Emily se zarazila.
„Lidi…" Spencer šokovaly červené nápisy, jež zakrývaly většinu obrázků.
„Co to asi znamená?" Aria se začínala bát.
„To znamená, že tvého bratra někdo vydírá," Emily přímo praštila jednou kresbou o stůl.

Hlady neumře. Ale něco dobrého by se hodilo. Co takhle jí přinést něco sladkého na zub? V deset na mostě v přístavu. S radostí jí to předám. -A

„Takže Mike není A?" řekla Hanna.
„Ať už je nebo není," Aria pořád nemohla uvěřit svým očím, „pracuje s nimi. Je proti nám."

Nalezena - Mike Montgomery (krátké kapitoly) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat