Kdo je Alison?

60 4 0
                                    

„Mikeu?" zeptala ses mě, když jsme kráčeli chodbou. Všichni k nám zvedali své tupé pohledy. Asi je nepřešla ta věc z pátku a místo toho se rozkřikla po celé škole. Že spolu něco máme.
„Hmm?" sklonil jsem k tobě svůj pohled.
„Kdo je Alison? Všichni se o ní baví a… Já si připadám, jako by mi unikalo něco fakt důležitého."
„No… Před třemi lety zmizela a před dvěma lety našli její tělo. Všichni měli za to, že je mrtvá."
„A není?"
„No… Víš, jak jsme o víkendu sháněli Ariu? S ostatníma byla za ní. Dřív totiž nebyly čtverka, ale pětka. A vlastně je tak celkově dala dohromady Alison, co si já pamatuju. Nikdy jsem ji neměl rád, abych byl upřímný. Byla to taková ta mrcha."
„A… ona je teď jakože zpátky?"
„Jo. A co jsem se doslechl, měla by se vrátit do školy."
„To znamená, že by na nás ostatní teoreticky mohli zapomenout?"
„Teoreticky…"
„Mikeu, je mi moc líto, jaké problémy kvůli mně máš."
„Tohle neříkej, Bell," zastavil jsem se s tebou uprostřed chodby, „mě jenom mrzí, že si na tebe všichni ukazujou. Že ti nadávají. Můžu za to já."
„To není pravda a ty to víš. Já… Nevím, co bych si bez tebe počala, Mikeu."
Usmál jsem se, chytnul tě za rameno a přitáhnul si tě k sobě. Ignoroval jsem, že nás ostatní doslova probíjeli pohledem. Já jsem se cítil dobře. 

Nalezena - Mike Montgomery (krátké kapitoly) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat