Moc mě to bolí

94 7 0
                                    

„Kde je Bella?" vylezl jsem ze svého pokoje po třech hodinách.
„Dneska spí u Emily. Fakt se jí zalíbila."
„A proč mi to říkáš až teď?"
„Kdyby chtěla, abys to věděl, řekla by ti to sama."
Nerad jsem si to přiznával, ale Aria měla pravdu. Bylas na mě naštvaná a ja ti to neměl za zlé. Chápal jsem tě. Jenomže jsem ti prostě musel říct pravdu.

Pršelo. Ani tenhle fakt mě však neodradil od stoupnutí na můj skateboard za účelem přijetí k Emily a podání ti vysvětlení.
U Emily jsi už párkrát byla, jak říkala Aria, hodně si tě oblíbila. Jel jsem tou stejnou cestou, kterou jsi chodívala vždycky. Napadlo mě, že budu rychlejší a stihnu tě ještě po cestě.
„Mik-" zdálo se mi, že slyším z uličky, již jsem právě míjel.
„Drž hubu, ty kurvo," rozpoznal jsem Jemův rozzuřený hlas. Pořád jsem však nevěděl, čí byl ten hlas předtím, „panna už nejsi, takže drž hubu a užívej si to."
Seskočil jsem ze skateboardu a zahnul za roh. Ovšem, kdyby mi někdo tuhle situaci popisoval, nevěřil bych mu.
Jem u stěny držel mladou holku. Byl na ni úplně nalepený celým svým tělem. Jeho pánev se pohybovala dopředu a dozadu. Jeho kalhoty byly až moc nízko, stejně tak sukně dívky byla vyhrnutá a její ústa překryta Jemovou rukou. Stal jsem se svědkem znásilnění.
„Vypadni od ní!" zakřičel jsem. Přiběhnul jsem k Jemovi a odtrhnul ho od dívky, ta se jenom sesunula k zemi. Jem schoval svoje přirození do kalhot a utekl.
Přistoupil jsem k dívce a přidřepnul k ní.
„Jsi v pořádku?" zeptal jsem se nervózně. Pomohl jsem holce si aspoň sednout. Odhrnul jsem jí z obličeje dlouhé a mokré hnědé vlasy. V ten moment se mi chtělo brečet.
„Proboha, Bello…" vydechnul jsem a pevně tě obejmul. Rozbrečela ses mi do ramene. To mě přinutilo tě stisknout ještě pevněji.
„Je mi to tak líto, Bell…" stoupnul jsem si a natáhnul k tobě ruku, abych ti pomohl vstát.
„Miku, já… Moc mě to bolí. Nemůžu vstát."
Těžko říct, která emoce ve mně převažovala. Lítost či vztek. Sundal jsem si mikinu a dal ti ji. Sice byla úplně promočená, jenomže měla kapuci.
Domů to bylo celkem daleko, stejně tak k Emily. Zavolal jsem proto Chrisovi, jestli by se pro nás nestavil. Naštěstí měl čas. Byl u nás do deseti minut. Celou tu dobu jsem u tebe klečel a pevně tě objímal.

Nalezena - Mike Montgomery (krátké kapitoly) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat