Mě by spíš zajímalo

47 4 0
                                    

Čtyři nejlepší kamarádky seděly společně u stolu. Měly obědvat. Jenomže jejich debata jim v tom bránila. Všechny zamrzly, když jim ve stejnou chvíli přišla zpráva.
„Panebože," vydechla Aria.
„To není možné," nervovala se Emily.
„Není," klidnila je Spencer, „je to Ali. To je velké. Říká, že když neexistují zřejmé známky boje, budou chtít počkat na koronerovy výsledky toxikologie, aby určili příčinu smrti její mámy."
„Příčinu smrti?" divila se Hanna, „byla to vražda."
„Možná si poldové myslí, že byla otrávená," předkládala svou teorii nahlas Aria.
„Jak vědí, že nebyla pohřbená zaživa?" pochybovala Hanna.
„Nemusíme předstírat, že ji nenašli u nás na pozemku," smiřovala se s pravdou Spencer.
„Neboj, Spence," snažila se ji uklidnit Aria, „vaše nikdo nepodezřívá."
„Jasně že ne," snažila se situaci ulehčit Hanna, „kdyby ji zabili, nebyli by tak blbí, aby ji pohřbívali ve vlastním záhonu."
Hanno," tišila ji Aria, „to nepomáhá."
„Jo," bránila se Hanna, „pomáhá."
„Ty, Ario?" oslovila kamarádku Emily, zatímco se nelibě dívala ke škole. Všechny dívky se k ní otočily a čekaly na její otázku. „Odkdy se Bella baví s Monou?"
Všechny dívky se jako na povel otočily. A opravdu. Před školou stála Mona a vedla živou debatu s dívkou, k níž měla Aria tak blízko.
„Mě by spíš zajímalo," opět zhoršila situaci Hanna, „odkdy chodí s Mikeovým nejlepším kámošem."
„Cože?" vystřelila po ní Aria.
„Ty to nevíš? Vždycky, když je vidím, tak se drží za ruce."
„Aria spíš pozoruje svého bratra než svou sestru," nadhodila Spencer, „že?"
„Musím na něho dávat pozor," snažila se po Spencer nevystavovat Aria, „a zatím se mi to docela daří. Mike se už týden nepopral. Doma s Bellou taky netráví moc času. Už dokonce i spí odděleně. Střídají se v tom, kdo spí se mnou v pokoji."
„A tobě to nevadí?" zamračila se Hanna.
„Mělo by?" nechápala Aria.
„Klidně Belle řekni," nabídla se Emily, „že může kdykoliv přespat u mě."
„Vyřídím," usmála se Aria.
„A vůbec," nadhodila Hanna, „co kdyby někdy přespala s náma všema? Už dlouho jsem si s ní nepopovídala."
„To není špatný nápad," souhlasila Spencer.
„Holky, já… já nevím." Arii se tenhle nápad moc nelíbil. Nic proti Belle neměla, vůbec by jí to nevadilo. Ale zaprvé, asi by se to neobešlo bez Alison. A Bella jméno DiLaurentis zrovna dvakrát v lásce nemá. A zadruhé… Kdo ví, co by na to Mike. Určitě by byl nervózní. Nebo hůř. Znervóznil by ho A.

Nalezena - Mike Montgomery (krátké kapitoly) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat