Nejdřív mě od vstupu do mého vlastního pokoje odradila sestra, teď to byla příchozí zpráva.
Ani na to nemysli. Aria lže. Pro Bellu nikdy nebudeš víc než bratr. -A
Zatnul jsem zuby. Jenomže já už jsem takhle dál nemohl. Telefon jsem vrátil zpátky do kapsy. Zhluboka jsem se nadechnul a pomalu otevřel dveře do svého pokoje.
„Bell?" dal jsem svou přítomnost neprodleně najevo. Ležela jsi na posteli. Byla jsi ke mně zády. Usoudil jsem, že spíš, protože jsi nereagovala.
Svým způsobem to pro mě byla úleva. Jenomže na druhou stranu… musel jsem to ze sebe dostat ven.
Zafuněl jsem a přisednul si k tobě na postel.
„Je mi moc líto, co se dneska stalo. Už jsem nevěděl, jak dál. Kluci mě pořád pošťuchovali a rýpali do mě. Říkali, jak se po mně pořád kouká. A potom zase začali narážet na to, že mám rád tebe. Neříká se mi to snadno, ale… Měli pravdu. Mám tě rád, Bell. Ale ne jako sestru. Mám tě rád tak, že mám potřebu tě neustále chránit. Mám tě rád tak, že potřebuju, abys byla pořád po mém boku. Mám tě rád tak, že vždycky, když se usměješ, mám chuť tě políbit."
Naklonil jsem se, odhrnul ti vlasy z obličeje a jemně tě políbil na čelo. Potom jsem se zvednul a chtěl jsem odejít, abych tě zbytečně nerušil.
„Myslíš to vážně?" zeptala ses. Otočil jsem se k tobě. Pořád jsi ležela, převalila ses však na druhou stranu a dívala se tak přímo na mě. Provinile jsem přikývnul. Posadila ses a upřela svůj pohled někam před sebe. Přisednul jsem si k tobě.
„Miku," sepjalas ruce, „já… Já nevím, co mám říct. Jak mám začít. Ale…"
„Aria mi to řekla."
„Co konkrétně?" zhrozila ses.
„Kdo se ti líbí."
Přísahám Bohu, že jsi zrudla. Nedokázala ses na mě podívat.
Přiložil jsem své prsty na tvou bradu a otočil tak jak tvůj obličej, tak tvůj pohled ke mně.
„Platí to ještě?" zeptal jsem se nejistě.
Jako odpověď ses ke mně naklonila a přitiskla své rty na ty mé.
Když ses oddálila, nepatrně sis skousla dolní ret. Musel jsem se uchechtnout.
„Stačí ti to jako odpověď?" chtěla sis stoupnout, já jsem tě však chytil za ruku.
„Ne," odpověděl jsem seriózně. Docela ses zhrozila. „Ale tohle by mohlo," usmál jsem se a tentokrát jsem políbil já tebe. Teď to však nebyla jenom nějaká ledabylá pusa. Bylo to něco úžasného. Omotala jsi své ruce okolo mého krku, zatímco já jsem ty své přiložil na tvá záda. Položil jsem tě na postel a tys mě nechala dělat si s tebou, co jsem jen chtěl. Zajíždělas mi do vlasů, náš polibek pořád trval. Po chvilce jsem se přesunul od tvých úst až k tvému krku a klíčním kostem. Rukama jsem ti zajížděl pod tričko. Začala jsi dýchat rychleji a hlavně hlasitěji. Nevím proč, ale vzrušovalo mě to ještě víc. Má ruka se dostala až na tvoje záda, kde ti rozepla podprsenku. Ty jsi však byla ta, kdo ji sundal a odhodil pryč. Zatahalas mě za košili. To pro mě bylo dost jasné znamení. Odtáhnul jsem se od tebe a začal si ji rozepínat. Nezůstalas pozadu a přidala se ke mně. Pár vteřin na to už i ona košile letěla vzduchem. Znovu jsem se vrátil k tvým rtům, má pravá ruka však bloudila pod tvým tričkem. Když se dostal k tvému prsu, jemně jsi vzdychla. Cítil jsem tep tvého srdce. Bilo jako splašené.
Tvoje ruce přestaly prozkoumávat moji hruď a přesunuly se ke kalhotám. Cítil jsem, jak tlak u mého pasu povolil. Knoflík a zip byly rozepnuty.
Vyhrnul jsem ti tričko, až jsem ti ho nakonec přetáhnul přes hlavu. Polibky jsem zasypával oblast kolem tvého pupíku, postupně jsem postupoval výš. Když jsem k tobě na vteřinu zvednul pohled, tvé oči byly zavřené a rty zkousnuté. Jenom jsem se usmál a pokračoval dál ve svém díle.
Konečně mé rty dospěly k jedné z tvých bradavek, zatímco s tou druhou si hrála má ruka. Z tvých úst se vydraly ven první vzdechy. Tvé nohy přejížděly po těch mých. Vypadalo to, že sis to užívala. A, upřímně - já jsem si to užíval taky.
Má ruka se přesunula od tvého ňadra k tvým kalhotům. Rozepla knoflík, rozepla zip. Svými rty jsem znovu sjížděl níž. Když jsem se dostal právě k modré látce, kleknul jsem si a kalhoty ti stáhnul.
Rukama jsem se zapřel o postel. Tvůj obličej byl přímo pod tím mým. Své ruce jsi mi omotala kolem krku a přitáhla sis mě tak do dalšího polibku. Jednou rukou jsem se stále zapíral o postel, zatímco ta druhá znovu sjížděla po tvém těle, až dospěla ke kalhotkám. Pomalu pod ně zajela. Když mé prsty začaly jemně kroužit, začala jsi mi vzdychat do úst. Po chvilce jsem cítil, že jsou mé prsty poněkud vlhké.
Když jsem tvé kalhotky nechal napokoji, odtáhnul jsem od tebe i rty. Otevřela jsi oči. Sklonila jsi pohled. Cítil jsem tvé ruce, jak teď pro změnu stahují kalhoty moje. Cítil jsem, že můj kamarád už je v pozoru.
Než ses stihla vrhnout na boxerky, natáhnul jsem ruku a otevřel šuplík u nočního stolku. Poslepu jsem nahmatal krabičku, o níž jsem předpokládal, že se neotevře ještě hodně dlouho. Ten moment však nastal. Nejistě ses na krabičku podívala. Potom se naše pohledy střetly. Přikývla jsi.
Krabičku jsem rozdělal a vytáhnul z ní jeden stříbrný balíček. Ten jsem roztrhnul a obal jsem odhodil na zem, zatímco obsah jsem pevně držel v ruce.
Znovu jsem si nad tebe lehnul. Tvé ruce mi pomalu sundaly boxerky. Vzalas mi kondom z ruky a nasadila mi ho. Abych byl upřímný, docela jsem se bál.
Ještě jsem ti sundal kalhotky a vzal svou chloubu do ruky. „Můžu?" zeptal jsem se tě. Omotala jsi mi ruce kolem krku a přikývla.
Pomalu a opatrně. Tak bych popsal první pokus. Zatnula jsi zuby a pevně přitiskla víčka k sobě. Když jsem šel ven, vydechla jsi. Následovaly vzdechy. Po několika dalších zásunech byly naše rty opět na sobě.
Naposledy jsem přirazil. Opřeli jsme o sebe svá čela a oddechovali.
„Tohle už by mi stačit mohlo," uchechtnul jsem se. Jenom jsi odsykla a tvůj obličej se znovu rozzářil úsměvem.
ČTEŠ
Nalezena - Mike Montgomery (krátké kapitoly) [DOKONČENO]
Fanfiction„Ona není moje sestra!" Kdyby Mike Montgomery poslechnul svou sestru, nic z tohohle by se nestalo. Nenašel by vězněnou dívku. Nezachránil by ji. Nezamiloval by se do ní. Neztratil by ji. Příběh dvou zamilovaných, které bohužel okolní svět bere jako...