Tajné zprávy

34 4 0
                                    

Když mi Alison řekla, že potřebují krev mé sestry, nemohl jsem uvěřit svým uším. A nejen její. Ale taky Spencer, Hanny a Emily. I když jsem nechápal, radši jsem to ani pochopit nechtěl. Byl jsem ochotný udělat cokoliv, abych tě získal zpátky.
Úspěšně se mi povedlo získat čtyři zkumavky s červenou tekutinou. Každá však vlastnila jinou DNA. Schoval jsem je do miniledničky ve svém pokoji a čekal.
Sednul jsem si na židli a začal zvedat činky. Musel jsem být připravený na všechno.
V tu chvíli začala má sestra zběsile bušit na dveře.
„Co chceš," otráveně jsem jí otevřel. Vyjeveně pozvedla pravou ruku, v níž svírala můj telefon. „Proč ti Alison volá?" vyjela po mně.
„Cože?" nechápavě jsem se zamračil. No do háje.
„Nejdřív za ní jdeš a teď ti posílá tajné zprávy?"
No do prdele.
„A kdo je sakra Hank Mahoney?"
Kurva.
„Nevím," vytrhnul jsem jí telefon z ruky, „a příště laskavě nezvedej moje hovory."
„Proč ji necháváš takhle si s tebou hrát? Vždyť víš, čeho je Ali schopná!"
Dělal jsem blbého.
„Mikeu, vím, že pár dní předtím, než Mona zmizela, jste měli hádku. Něco se děje a ty mi musíš říct co!"
No to se mi snad zdá.
„Nemusím ti říkat nic," zabouchnul jsem jí před nosem. Kdyby jenom věděla… kdyby jenom věděla, že ten, o koho tady ve skutečnosti jde, jsi celou tu dobu ty.

Nalezena - Mike Montgomery (krátké kapitoly) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat