Miluju tě.

118 7 7
                                    

Jako každý den sedí mladý chlapec u postele, v níž leží postřelená dívka.
Jako každý den sedí mladý chlapec u postele, v níž leží dívka v komatu.
Jako každý den ji drží za ruku.
Dokončil vyprávění. Doufal, že aspoň takhle jí pomůže.
Nic se zatím nestalo.
Do očí se mladému Mikeu Montgomerymu sbíhají slzy. Má strach. Obrovský strach.
Neděje umírá poslední, říká se. Mikeovi však připadá, že naděje v něm za ty dny nezbyla prakticky žádná.
S každým dnem, který u dívky proseděl, ta naděje klesla.
A právě teď se kriticky blíží k bodu mrazu.
„Bell..." přikládá si ruku dívky ke svým rtům, „prosím... nesmíš mě opustit... prosím..."
Nic. Ani sebemenší pohyb.
Chlapec zvedá hlavu k monitoru. K jediné věci, která jeho naději drží nad nulou. Pípání je pravidelné. Pořád žije.
„Mikeu?" ozývá se dívčí hlas po jemném zaťukání na dveře. Mike se otáčí. Ve dveřích vidí svou dobrou kamarádku a zároveň nejlepší kamarádku dívky v posteli. Mona Vanderwaalová se pomalými kroky blíží ke svému dobrému příteli. Když už stojí úplně u něj, zatímco on opět obrací pohled k dívce v komatu, položí mu ruku na rameno. „Mikeu..." promluví, „asi... asi bys měl jít na chodbu."
Chlapec nechápe.
„Jsou tam... Bellini rodiče. Ti skuteční."
Mike nevěří svým uším. Stále se to snaží pobrat. Po pár vteřinách se opravdu zvedá, políbí Bell na čelo a spolu s Monou po boku míří na chodbu.
„Mi..." vzlyků hlas zpoza nich. Mike ztrne. Rychle sebou trhne a vystartuje zpátky k posteli. A opravdu. Dívka otevírá oči.
„Bello..." chytá ji za ruku a padá na kolena. „Bože, Bello, jsi... jsi v pořádku, já-"
„Mi... keu..." dělá jí problém mluvit. Mike se ji snaží umlčet. Nesmí se namáhat.
„Bell..." z očí mu tečou slzy proudem, „pane Bože, já... proboha..."
„Mikeu..." vysloví už najednou i přes značné potíže. Mike se snaží sebevíc, aby se cítila tak příjemně, jak to jen jde.
„Děkuju..." dívka pláče. Mike jí palcem slzu stírá, přestože v porovnání s ním je to jako Bodamské jezero a Pacifik.
„Bell... ach, nemůžu... ano, už jsem ani nedoufal... udělám všechno pro to, abys byla v pořádku. Aby ses cítila dobře. Vezmu tě kamkoliv, udělám pro tebe cokoliv, já-"
„Mikeu..." usměje se. „Miluju tě."
„Mikeu!" vykřikne Mona. Ukazuje na monitor. Místo do pravidelného výstřelku se zelená přímka mění v písmeno. A. Poslední pípnutí, které monitor vydal. Teď už lze slyšet pouze jeden táhlý tón.
Dívčin stisk povoluje.
Mike k ní obrací svůj bezradný pohled. Vyšiluje. „NE!" křičí z plných plic a chytá dívku za tvář, „NE! NE,NE, NE!! BELLO! NE!!!"
„Mikeu!" dovnitř vbíhá Chris, popadá svého nejlepšího přítele a táhne ho od čerstvě mrtvé dívky pryč. Ten nepřestává křičet.
Dovnitř vbíhají doktoři a zabouchávají za trojicí mladých lidí dveře.
Mladý chlapec ignoruje slova svého nejlepšího přítele.
Ignoruje pár, který se dožaduje vysvětlení
Řve. Řve z plných plic.
To ne. Nemohla mi umřít v rukách.
„BELLO!"
Žalostný křik se ozývá celou nemocnicí.
„BELLO!!"

🎉 Dokončil/a jsi příběh Nalezena - Mike Montgomery (krátké kapitoly) [DOKONČENO] 🎉
Nalezena - Mike Montgomery (krátké kapitoly) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat