Proč jsi to udělal?

90 5 0
                                    

Chris byl tak hodný a nabídnul se, že nám klidně odemkne. Dal jsem mu proto klíče od domu, k tomu vzal můj skateboard a mířil ke dveřím. Já jsem zatím otevřel zadní dveře jeho auta a vzal tě do náručí.
„Klíčky máš na stole v obýváku," míjel mě Chris, „skateboard jsem ti opřel za dveře."
„Díky moc, Chrisi."
„Nemáš zač, kámo. Víš, že pro tebe vždycky. Drž se, Bello."
Jemně jsi přikývla, hned jsi k sobě však přitiskla víčka a zatnula jsi snad všechny svaly v těle. Lehce ses schoulila. Mé sevření zesílilo.

Položil jsem tě na svou postel. Hned jsem ti šel vybrat nějaké suché oblečení. Položil jsem ho vedle sebe na postel, kam jsem si sednul a chytnul tě za záda. Podařilo se mi tě posadit. Chytnul jsem tě za tričko a chystal se ti ho přetáhnout přes hlavu. Přiložila jsi však své ruce na ty mé, čímž jsi mě zastavila. Podíval jsem se ti do očí. Do těch dvou zarudlých lesklých očí. Přiložil jsem svou dlaň na tvou tvář a palcem ti setřel část slz.
„Proč jsi to udělal?" vydralo se z tvých třesoucích se rtů.
„Co konkrétně?" nechápal jsem.
„Proč ses zase líbal s Monou?"
Zarazil jsem se. Úplně mi to vypadlo z hlavy, „protože jsem musel."
Musel?"
„Víš…" chytnul jsem tvé dlaně do těch svých, „někdo Jemovi poslal jistou fotku. Fotku ze včerejška. Když jsme byli tady a, no… Dávali si pusu."
„Cože?"
„Jo, taky to nechápu. No a Jem řekl, že tu fotku pošle celé škole, když…"
„Když?"
„Dal mi na výběr. Buď se mám dát dohromady s Monou a do týdne ji pozvat na rande, nebo…"
„Nebo…?" hltalas každé mé slovo. Aspoň jsi nemyslela na tu bolest. Na svůj nový nepříjemný zážitek.
„Nebo jsem mu tě měl vydat. Jakože bys s ním chodila."
Nebyla jsi schopná slova. Ani jsi nemrkla.
„Je mi to moc líto. Jenomže… Takhle to bude nejlepší."
Sklonila jsi svůj pohled. Měl jsem takovou chuť přitáhnout si k sobě tvou bradu, nebo se prostě naklonit a políbit tě. Jenomže… měl jsem strach. Bál jsem se, že bych ti ublížil ještě víc. Přece jenom, ze znásilnění se člověk jenom tak nevzpamatuje.

Nalezena - Mike Montgomery (krátké kapitoly) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat