Karma

51 5 0
                                    

Procházel jsem chodbou. Poněkud prázdnou chodbou. Aby taky ne. Dnes nastal ten den. Ten osudný den, kdy se měla Alison DiLaurentis vrátit zpátky do školy.
Vyšel jsem před školu jako všichni ostatní. Stál jsem nahoře, abych měl pokud možno co nejlepší výhled na svou stále se přibližující sestru a její čtyři kamarádky. Chris stál shodou okolností vedle mě. Se založenýma rukama se opíral o pilíř.
„Vždycky na sebe přitahovala pozornost," řekla s úsměvem na tváři Mona. Zrovna přišla k nám.
„Až moc," odfrknul Chris.
„Nikdy jsem ji neměl rád," řekl jsem si pro sebe.
„Ironie, že tvoje sestra je v té její partě taky," neodpustila si Mona.
„Spíš karma," uchechtnul se Chris.
„Drž hubu," umlčel jsem ho. Potom jsem si však něco uvědomil, „počkej - jak jako karma?"
„Tak hele," bránil se Chris, „nevím, kdo tady poslední dobou strhával veškerou pozornost na sebe."
„A prosil jsem se o to snad?" otočil jsem se k němu celým tělem.
„Mikeu," přiložila mi ruku na rameno Mona, „uklidni se. Myslím, že s Bellou už teď takovou pozornost mít nebudete."
„Doufejme," Chris znovu založil ruce a  s klidem se opřel o pilíř.
„Prosím?" znovu jsem se k němu otočil, „máš s tím snad problém? Dělá ti to něco?"
„Jo, dělá. Protože musím předstírat, že chodím s holkou, kterou mám rád i ve skutečnosti, ale ona má oči jenom pro tebe!" zvýšil hlas, sic nepatrně. Ale těžko ho někdo krom mě a Mony slyšel.
„Kluci," chytla mě Mona za ramena a radši mě od Chrise odtáhla trochu dál, „dost. Stačí. Radši jděte každý svým směre-"
„Mono," zarazila ji Alison, jež kolem nás náhodou zrovna procházela spolu s mou sestrou a svými dalšími třemi kamarádkami.
„Alison," pustila mě Mona a otočila se k Alison celým tělem. Usmála se a natáhla k ní ruku, „vítej zpátky."
„Děkuju," Alison jí úsměv opětovala a potřásla si s ní rukou.
„Doženu vás," řekla Aria holkám a zůstala stát u mě. Vzala si mě stranou, „co zas blbneš?"
„Promiň," vydechnul jsem, abych jí nemusel nic vysvětlovat. Aria jenom obrátila oči v sloup a vyšla se mnou dovnitř.

Nalezena - Mike Montgomery (krátké kapitoly) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat