Přivedl jsem Monu na ples. Neodtrhnul jsem oči od vchodu. Čekal jsem, až vejdeš.
Párkrát sem si s Monou i zatančil, ona ale vždycky někam odběhla. Nechtěl jsem se do toho moc míchat. Už jenom z důvodu, že jsem teď věděl, že se jí líbím. I když... nic proti ní. Mona je fakt hezká. A na tom plese jí to taky ohromně slušelo.
Zrovna jsme tancovali, když jste vešli. Ty a Chris. Zastavilo se mi srdce. Už tak dlouho jsme spolu nepromluvili. Až moc dlouho. Byla jsi tak nádherná.
Sešli jste schody a okamžitě jako pár začali tancovat. Povídali jste si. Ty ses smála. Štěstím ses dokonce opřela o Chrisovo rameno a smála se dál. Vykouzlilo mi to úsměv na tváři; zároveň se to ve mně však sevřelo. Vidět tě šťastnou s někým jiným.
A teď, když jsi viděla, že jsem na ples vzal Monu, jsi určitě měla za to, že my dva spolu... ne. Ty jsi byla moje. Ty jsi moje. Miluju tě, Bell. Vždycky jsem miloval.
Mona zase musela někam odběhnout. Stáli jste s Chrisem u pultu s pitím. Pro něj si však kdosi přišel. Omluvil se ti a odešel. Nevypadalo, že bys s tím měla problém. Projevilo se to až ve chvíli, kdy jsi pohledem narazila na mě. I když jsi se odvrátila pryč, věděla jsi, že jdu za tebou. Přesto jsi zůstala stát na místě.
„Smím prosit?"
Otočila ses na mě. Slzy v očích.
„Bell-"
„Jeden tanec," odsekla jsi, popadla mě za ruku a vyšla přímo doprostřed tanečního parketu. Teď už automaticky jsi mi dala ruce na ramena, já tobě na boky a přešlapovali jsme. Přesně jak jsem tě to učil.
„Bell..." začal jsem znovu asi v půlce písničky. Už se to nedalo vydržet.
„Mikeu, ne," neměla jsi daleko k slzám.
„Prosím... aspoň mi řekni, co jsem udělal? Ať už to bylo cokoliv, napravím to, já-"
„Tohle nespravíš."
„Co jsem udělal. Prosím. Bell."
„Proč," popotáhla, „proč se pořád tváříš, že mě máš rád? Ale ne jako sestru? Proč bys to dělal, když se stejně slézáš s Monou?"
„Bell," palcem jsem ti setřel slzu, „nikdy jsem s Monou nic neměl. Ta fotka... nebo odkud to víš, netuším... ano, byl jsem u Mony. Měl jsem to v plánu. Protože Jem na mě pořád čím dál víc tlačil, už jsem to musel utnout. Jenomže... Mona mě zastavila. Řekla mi, že to nemůže udělat, protože ví, že já miluju tebe. Jem má za to, že jsme spolu něco měli, sám mi přišel říct, že už ti dá pokoj. Nic jsem s ní neměl. Miluju tebe. Přísahám."
„A i kdyby... tahle neustálá hra... Mikeu, je to k ničemu. Radši buď s Monou. S holkou, kterou můžeš bez zábran líbat i před lidmi."
„Miluju tě, Bell. Tebe a nikoho jiného."
Pomalu jsme zastavili. Nebylo nad čím přemýšlet. Naklonil jsem se, přitáhnul si tvou tvář k sobě a políbil tě.
ČTEŠ
Nalezena - Mike Montgomery (krátké kapitoly) [DOKONČENO]
Fanfiction„Ona není moje sestra!" Kdyby Mike Montgomery poslechnul svou sestru, nic z tohohle by se nestalo. Nenašel by vězněnou dívku. Nezachránil by ji. Nezamiloval by se do ní. Neztratil by ji. Příběh dvou zamilovaných, které bohužel okolní svět bere jako...