Je konec

85 4 0
                                    

Je konec.

Za normálních okolností by mě tahle zpráva od Mony potěšila. Jenomže... do tří týdnů jsem se s ní měl vyspat. Nijak extra jsem po tom netoužil, jenomže kdo ví, co by ti Jem udělal.

Ty jsi byla v nebezpečí a moje sestra byla nezvěstná. Nezbývalo mi, než se obrátit na její kamarádky.
„Čau, nemluvilas s Ariou?" přispěchal jsem jsem hned po vstupu do Brew k pultu, za nímž zrovna stála Emily.
„Dneska ne. Proč?"
„Neodpovídá mi na zprávy ani nevolá zpátky. Kdyby se ti ozvala, vzkaž jí, že děkuju," vytočený jsem se rozešel zpátky k východu.
„Miku," zarazila mě Emily, „počkej." Požádala nějakou holku, aby si na chvilku stoupla místo ní a vzala si mě stranou, „co se děje?"
„Aria dostala, co chtěla. Mona mi dneska ráno dala kopačky. Hodně brzo ráno mi napsala, že je konec. Z ničeho nic."
„Dobře, to mě mrzí, ale myslím, že Aria s tím nemá nic společného."
„Takže to, že ji nemůžete vystát, s tím vůbec nesouvisí? Jiný důvod, proč by mě Mona takhle odřízla, mě nenapadá."
„Možná bych s ní mohla promluvit a zjistit, co se děje."
„Jak chceš," sebral jsem se, „jen řekni Arii, ať mi zavolá."
„Miku!" zavolala na mě ještě, když už jsem byl skoro venku, „a nemohlo by to třeba být kvůli Belle? Že by na ni žárlila?"
Jenom jsem zafuněl a vyšel ven. Možná měla pravdu. Jenomže pro mě to byla docela vážná komplikace.

Nalezena - Mike Montgomery (krátké kapitoly) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat