Co to máš na krku?

56 4 0
                                    

Mladá dívka doslova běžela domů. Ulevilo se jí, když vletěla dovnitř a zabouchla dveře. Opřela se o ně. Zavřela oči a začala slabě vzlykat.
Bello?" ozvalo se z obýváku. Než stačila Aria přiběhnout, mladá dívka se vzchopila a utřela si slzy.
„Ahoj, Ario."
„Teda, holka, tys mi dala."
„Jo, promiň. Budu si na to dávat bacha."
„Ty, Bello?" zastavila ještě Aria svou rádoby mladší sestru. Ta se na ni zvědavě otočila. Aria založila ruce a křivě se usmála, „co to máš na krku?"
Mladá dívka nechápala. Nervózně proto přispěchala k zrcadlu. „Kurva…" zašeptala. Při pohledu na svou klíční kost se zhrozila.
„Je Mike ve svém pokoji?" vyšilovala.
„Není," odvětila nechápavě Aria, „ale pro-" Než stačila otázku dopovědět, mladá dívka vyběhla po schodech nahoru, přímo vletěla do místnosti, v níž přebývala, otevřela šuplík se svými věcmi, vytáhla první mikinu, která jí přišla pod ruku, a oblékla si ji. Nervózně si sedla na postel a vložila obličej do dlaní. Cítila se jako šlapka. A cucflek jí tu situaci dvakrát neulehčoval.
Mikeovi přišla zpráva. Zase si nechal telefon na stole. Mladá dívka to ale ignorovala.
Přišla zpráva druhá, potom třetí. Dívka se zvedla a chtěla na telefonu vypnout zvuk. Jenomže příchozí zprávy, jež shodou okolností prolétla očima, ji zarazily.


Copak asi dělá Mike.

Počkej, vždyť já ti to můžu ukázat, Bello.

Dívka konverzaci ze zvědavosti otevřela. Pod dvěma zprávami mířenými na ni se vyjímala fotka. Byl na ní Mike. A Mona. V Brew. Seděli. Povídali si. Smáli se. Zatímco dívce se z očí začaly kutálet slzy.
Telefon znovu pípnul.

Chudinko malá. Nezaslouží si tě. -A

Mladá dívka nechápala. Jenomže radši ani chápat nechtěla.
Položila telefon zpátky na stůl, lehla si na postel a slzami zármutku vlhčila polštář. Voněl úplně jako on. A to dívku nutilo přidat na intenzitě svého smutku.
„Bello?" Aria zaklepala na otevřené dveře a vešla dovnitř. Bella se na ni otočila. Otřela si úplně mokrý obličej do rukávu a posadila se. Aria si sedla vedle ní.
„Naprosto respektuju, že mi k tomu nechceš říct víc, ale-"
„To Jem," vzlykla Bella. Její a Ariin pohled se střetly. Zatímco Ariin pohled přímo sršil nepochopením, srdcervoucí zarmutilý pohled mladé dívky Ariu doslova rozežíral zevnitř.

Nalezena - Mike Montgomery (krátké kapitoly) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat