Sama to nezvládnu

76 5 0
                                    

„Slibuju, že dneska neusnu," stejně jako den předtím ses uvelebila na mém rameně.
„A i kdyby," omotal jsem kolem tebe svou ruku a přitáhnul si tě blíž k sobě, „mně to nevadí."
Už byl večer. Ten den jsi ve škole nebyla. Sotva ses mohla hnout, i ve sprše jsem ti musel pomáhat.
Po pěti minutách někdo zaklepal. Předělal jsem notebook na tvůj klín a šel otevřít dveře. Stála v nich vyděšená Emily.
„Ahoj, Miku," pozdravila mě, hned se však rozešla k tobě.
„Ahoj, Em," řekla jsi nadšeně. To už jsi však spočívala v jejím starostlivém objetí.
„Bála jsem se o tebe, El," nezapomenula ti říct tak, jak ti říká jenom ona. Fakt jsi jí přirostla k srdci. Až moc. Abych řekl pravdu, docela mě to znervózňovalo. Emilyina sexuální orientace totiž nebyla žádným tajemstvím. „Co se včera stalo?"
„Asi si skočím pro něco na pití," vydal jsem se ke dveřím. To se ti však nelíbilo.
„Ne!" vykřiklas. Teď ses otočila zpátky k Emily, „musím ti něco říct. Jenomže... sama to nezvládnu," kývla jsi mým směrem.
Jenom jsem souhlasně přikývnul. Pokynul jsem Emily, aby si k tobě sedla, zatímco já jsem oddělal notebook na stůl a přisednul si k tobě z druhé strany. Chytnul jsem tě za ruku a na znamení útěchy jsem tě hladil svým palcem.

Nalezena - Mike Montgomery (krátké kapitoly) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat