Jak dívce, tak Arii spadnul kámen ze srdce, když se dozvěděly, že Alison se téhle přespávačky účastnit nebude. Odebraly se k Spencer do pokoje, kde rozložily spacáky, Spencer s Hannou přinesly občerstvení a všechny se usadily do kroužku. Spencer na posteli, na zemi po její pravici Emily, Bella, Aria a kolečko zakončovala Hanna.
„Ještě jednou vám děkuju moc," ostýchala se dívka, „fakt to pro mě znamená. Že mě přijímáte mezi sebe."
„To nestojí za řeč, Bello," převalila se Spencer.
„Radši mi něco řekni," usmála se Hanna, „co ty a Chris?"
„Co by mělo být?" dívka nechápala. Úplně na celou tuhle šaškárnu s Chrisem zapomněla.
„No…" žduchla do ní Emily, „nejste vy dva náhodou spolu?"
Dívka se dotčeně usmála a sklonila pohled k zemi. Na jednu stranu měla radost. Očividně byli s Chrisem fakt přesvědčiví.
„Ale, no tak…" přiložila jí ruku na koleno Hanna, čímž ji donutila zvednout k ní pohled, „není nic špatné na tom být zamilovaná."
„To jsme tady všechny," pokračovala Spence.
„Ty, Ell?" oslovila ji znovu Emily, „neříkalas včera náhodou, že tě Chris pozval k sobě?"
Dívka s Ariou se po sobě podívaly. Aria moc dobře věděla, jak dívka trávila předchozí den a noc. Jak a s kým.
„No…" dívka znovu sklonila pohled k zemi.
„No nekecej!" přímo vykřikla Spencer.
„Na co čekáš?" naléhala Hanna, „chceme detaily!"
Zatímco dívka se z téhle konverzace marně snažila vykroutit, Arii zapípal telefon. Myslela si, že je to jenom Mike. Že se ptá, jestli je všechno v pořádku.
Místo konverzace se svým mladším bratrem se však Arii na obrazovce rozzářila fotka. Bella, Mike, postel. A podle oblečení byla tahle fotka stará sotva pár hodin.Buď jim to řekneš ty nebo já. -A
„Co se děje, Ario?" vysvobodila dívku Emily. Aria k ní zvedla pohled. Nevěděla, co má dělat. Jestli má mlčet a čekat nebo jednoduše říct pravdu.
„Nic," jednoduše se usmála Aria, „všechno je v pohodě. Ezra se ptá, jestli nechci přijít."
„Vidíš, Bello?" pokynula Ariiným směrem Hanna, „procházíme si tím všechny. No tak! Tohle je vždycky to nejlepší! Chceme detaily!"
„No…" dívka nevěděla jak začít. Možná u toho, že vůbec nespala s Chrisem, ale s mladším bratrem jedné z jejich kamarádek? Jednou to stejně musela přiznat.
Arii přišla zpráva druhá. Znervózněla. Bála se, že za chvilku přijde zpráva i ostatním. A ne jen tak ledajaká zpráva.Tak co? Jak to zatím zvládáte?
Arii se ulevilo, když jí došlo, že jí píše jenom její mladší bráška.
„Zase Ezra?" ptala se Spence.
„Mike," odpověděla Aria, přičemž dívka zbystřila.
„Mike?" divila se Emily, „co chce?"
„Hádej," odsekla Hanna, „chce vědět, jestli je jeho poklad v bezpečí."
„Hanno!" sjela ji vyčítavým pohledem Aria.
„No co? Je to pravda. Nebo snad ne?"
„Je pravda, že někdy to přehání," řekla Spencer.
„Mike je horká hlava," pokračovala Hanna, „nejdřív jedná, potom myslí. Jestli teda vůbec."
„Tak hele," zarazila ji Aria, přičemž dívce podala telefon, „mluvíš o mém bratrovi."
„Ale pravdivě," stála si za svým Hanna.
„Musím souhlasit s Hannou," přidala se Spencer, „nic ve zlém, Ario, ale… Vidíš to sama. Mike je vůči Belle nesmírně ochranářský."
Dívka si mezitím stoupla a šla o krok dál. Ostatní holky se na ni nechápavě dívaly. Došlo jim, proč se vzdálila, když si všimly, že u ucha má telefon.
„Čau… V pohodě… Neboj, fakt… Ne, není tady…" A přesně v tenhle moment si telefon od ucha oddělala a dala ho na reprák.
„Dobře. Tak se drž. Miluju tě."
„Já tebe taky," řekla dívka a hovor típla. Podala telefon zpátky Arii a čekala na reakce ostatních.
„Co to mělo znamenat?" divila se Hanna.
„Bello…?" zděsila se Emily.
„Nechceš nám doufám říct," přidala se k nim Spencer, „že vy dva…"
„Jo," sedla si dívka zpátky. Emily, Spencer a Hanna se po sobě nechápavě dívaly. Nechtěly tomu věřit. I když, v téhle rodině bylo možné všechno.
ČTEŠ
Nalezena - Mike Montgomery (krátké kapitoly) [DOKONČENO]
Fanfiction„Ona není moje sestra!" Kdyby Mike Montgomery poslechnul svou sestru, nic z tohohle by se nestalo. Nenašel by vězněnou dívku. Nezachránil by ji. Nezamiloval by se do ní. Neztratil by ji. Příběh dvou zamilovaných, které bohužel okolní svět bere jako...