Měl jsi v plánu mi to někdy říct?

56 4 0
                                    

„Měl jsi v plánu mi to vůbec někdy říct?" vyjel jsem druhý den po Chrisovi, sotva otevřel skříňku. Docela se leknul.
„Cože? Je… Ahoj, Mikeu," vykoktal ze sebe vyděšeně.
„Neodbíhej od tématu. Měl jsi v plánu mi to někdy říct?"
„Co jako?"
„Třeba to, že ses s Bellou líbal už předtím?"
Sklonil svůj bezradný pohled k zemi.
„Chrisi," zavrčel jsem.
„Bál jsem se. Mikeu, já… Promiň. Zpanikařil jsem, jasný? Prostě, já… V té chvíli… Stála tam tak přede mnou, usmívala se a-a-a já…"
„Fajn," zafuněl jsem, „zapomeň na to. Ale ještě něco. Řekla ti o tom, co se jí stalo v parku?"
„Myslíš… to s Jemem?"
„Jo, to s Jemem."
„Mikeu…" uchechtnul se a zavřel skříňku, „je hodně věcí, o kterých já vím a ty ne."
„Jako třeba co?" zamračil jsem se na něho. On se však jenom usmál a vyšel k třídě.
„Chrisi!" zakřičel jsem. Ani se neotočil.
„Jak to tak vypadá," podal si mě hlas zezadu, „bez pěstí ti vyjednávání moc nejde." Otočil jsem se. Čelil jsem Jemovu škodolibému úsměvu. Kupodivu byl sám.
„Varuju tě," přišel jsem k němu blíž, „ještě jednou se Belly dotkneš-"
„Tak Bellinka nám žalovala?" vysmál se mi do ksichtu, „nebo jsi našel flíček, když sis s ní užíval?"
Napřáhnul jsem k němu ruku, on ji však naštěstí chytil. Svým způsobem jsem mu za to vděčný. Jinak bych měl docela průser.
„Být tebou, Montgomery," pošeptal mi, „soustředil bych se na naši dohodu. Vzhledem k tomu, že ta tvoje malá sestřička má teď nového přítele… Asi by úplně nechtěl, aby mu někdo poslal fotku, jak se jeho milovaná líbá se svým bratříčkem." Pustil mé zápěstí a po tom, co mi věnoval poslední nenávistný úsměv, ode mě odešel.
Otočil jsem se za ním. V ten moment jsi se však v mém zorném poli objevila ty. Stála jsi u skříňky s Chrisem. Smířeně jsi vydechla a chytla Chrise za ruku. Sevřel jsem ruku v pěst.

Nalezena - Mike Montgomery (krátké kapitoly) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat