Procházel jsem školní chodbou, ostatně normálně jako každý den. Na pozdrav jsem jemně pokynul hlavou a usmál se na Chrise. Běžel ke mně. Vypadal docela vážně.
„Miku, jebe ti?"
„Co se děje, Chrisi?"
„Děláš si ze mě prdel?"
„Do háje, Chrisi, co se sta-"
„Montgomery!" přerušil mě Jem Chytnul mě za rameno a odtáhnul mě od Chrise. Nesnášel jsem ho. Nebylo mi dvakrát příjemné, že zrovna tohle hovado je kapitán našeho lakrosového týmu.
„Co je," odvětil jsem znechuceně a setřásl ze sebe jeho ruku.
„Ty nevíš?" usmál se zákeřně a vytáhnul z kapsy telefon. Rozkliknul zprávy a displej mi strčil přímo před nos. Fotka, kterou mi Jem právě ukazoval, mě šokovala.
Vztekle jsem zafuněl, „kdes to vzal?"
„Aria mi to poslala."
„Cože?!"
„Koukej," nemohl se přestat uculovat. Pod fotkou, jakožto příchozí zprávou, bylo napsáno:Mike má novou známost. -A
„Viděl to ještě někdo?"
„Zatím jsem to nikomu neukázal. Ale co není, může být."
Radši než abych mu vrazil, jsem se rozhodnul pro vyjednávání: „Fajn. Co za to chceš?"
„Máš na výběr, Montgomery. Buď mi Bellu jednoduše vydáš a já s ní budu chodit..."
„Nebo?" zavrčel jsem vztekle.
Jem se jenom uchechtnul a schoval telefon do kapsy, „nebo ty se dáš dohromady s Vanderwaalovou."
„Cože?"
„A do měsíce se s ní vyspíš."
„To nemyslíš vážně!"
„Už ses s ní líbal. Nemělo by ti to dělat problém."
Podíval jsem se mu přes rameno. Zrovna ses u skříněk bavila s Claire, naší spolužačkou. Vypadalas fakt šťastně. Více než kdy jindy. A já jsem měl takové tušení, že to bylo z části díky mně.
„Tak?"
„Fajn," zafuněl jsem a vrátil se pohledem zpátky k Jemovi, „dám se dohromady s Monou."
„Máš na to týden. Jestli s ní do týdne nepůjdeš minimálně na jedno rande, mohla by se tahle fotka náhodou rozeslat mezi všechny studenty na téhle škole." Naposledy mě poplácal po rameni a odešel.
Zvednul jsem pohled dopředu. Zrovna ses na mě dívala. Když se naše pohledy střetly, sklonila jsi radostný obličej k zemi a strčila sis pramen vlasů za ucho.
„Miku?" probral mě ze zamyšlení Chris.
„Promiň," otočil jsem se ke svému nejlepšímu kamarádovi, „co jsi chtěl?"
„No, říká se mi to blbě, ale..."
„Chrisi, užs to začal. Dělej."
„Měls něco s Bellou?"
„Cože?" zamračil jsem se.
Chris vytáhnul telefon a ukázal mi fotku. Tahle byla pořízená chvilku po tom, co ta fotka, kterou mi ukazoval Jem. Zatímco na Jemově fotce jsme se líbali, na té Chrisově už jsem nad tebou ležel.
ČTEŠ
Nalezena - Mike Montgomery (krátké kapitoly) [DOKONČENO]
Fiksi Penggemar„Ona není moje sestra!" Kdyby Mike Montgomery poslechnul svou sestru, nic z tohohle by se nestalo. Nenašel by vězněnou dívku. Nezachránil by ji. Nezamiloval by se do ní. Neztratil by ji. Příběh dvou zamilovaných, které bohužel okolní svět bere jako...