Jak to včera dopadlo?

132 6 0
                                    

Ráno, když jsem se probudil, cítil jsem tvůj dech na své hrudi. Otevřel jsem oči. Fakt jsme spolu spali. A to v obou smyslech.
Odhrnul jsem ti z obličeje pramínky vlasů. Spokojeně jsi odfukovala. Tvoje pravá ruka spočívala na mojí hrudi. Musel jsem se usmát. Dal jsem ti pusu na čelo. Pomalu jsem ti oddělal ruku a vylezl zpod peřiny.

„Dobré ráno," uculovala se Aria, sotva jsem přišel do kuchyně. Divil jsem se, že už je vzhůru.
„Dobré," odvětil jsem rozespale a šel si do ledničky pro džus.
„Kde máš tričko?" zajímalo ji. Jenom jsem k ní otočil svůj vyčítavý pohled. Ona však neustoupila.
„Je horko. A seš tady jenom ty a Bella ještě spí, takže mě prosimtě nech."
„A vůbec…" vykročila ke mně, „jak to dopadlo?"
„Co jako?" napil jsem se džusu.
„No ten včerejšek."
Na znamení nepochopení jsem svraštil čelo.
„S Bellou."
Vyprsknul jsem. Hned jsem si však překryl pusu. To však neubralo na mém udivení, „jak to myslíš? Co s Bellou?"
„No… Ty ses s ní nebavil o té události s Monou?"
„J-j-jo…" ulevilo se mi, že nemyslela můj první pohlavní styk, „vzala to docela v pohodě."
Aria se jenom uculovala od ucha k uchu a založila ruce, „nechceš mi náhodou něco říct?"
„Měl bych snad?"
„Ne, nic. Jenom, příště byste si mohli aspoň zavřít dveře. Děláte docela rámus."
Zkameněl jsem. Div jsem se studem nepropadnul do země.
„Uklidni se. Nechci ti nadávat. Jenom prostě nedokážu uvěřit, že můj malý bráška už dospěl."
Nervózně jsem se usmál a poškrábal se na zátylku.

Nalezena - Mike Montgomery (krátké kapitoly) [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat