Han blir tyst, men reser sig upp och går fram till mig. Han lägger sina händer på mina kinder och kraschar sina läppar mot mina, utan förvarning. Jag ger inget tillbaka. Men när han är påväg att dra undan så lägger jag mina händer runt hans nacke och kysser tillbaka. Ett leende känns mot mina läppar vilket får mig att också le. Han smakar salt av sina tårar och hans läppar är väldigt hårda.
I flera minuter står vi så, kysser varandra ivrigt och hårt eftersom ingen av oss är sådär super glad.
Han drar ifrån tillslut och lutar sin panna mot min. Vi båda andas tungt och kollar in i varandras ögon. Hans smeker lätt med tummen under mitt ena öga där en tår trillat ner.
"Förlåt" viskar han och trycker sina läppar mot mina igen.Det kommer bli dirty nu, så om ni inte vill läsa kan ni hoppa över resten av kapitlet!
Denna gången är kyssen ännu mer ivrig och slarvig. Hans händer vandrar ner till min midja och letar sig in under tröjan. Hans kalla händer nuddar min hud och jag ryser. Tummarna drar han precis innanför kanten på mina shorts, strax ovanför min troskant. Från höfterna till mitten av magen drar han och jag känner hur min puls stiger. Han stannar med händerna där ett tag innan han sakta drar dom upp för min mage så att tröjan glider uppåt. Precis under mina bröst stannar han och tar tag i nedre kanten av mitt linne. Händerna låter han lätt snudda vid min kropp när han drar upp linnet, snabbt drar han ifrån sina läppar samtidigt som jag sträcker upp händerna i luften. Han drar den över mitt huvud och fäster blicken i mina ögon. Många andra killar skulle nog ha kollat på mina bröst på en gång, men inte Felix.
"Tänker du ta av min T-shirt eller ska jag göra det själv?" Frågar han med ett busigt leende och jag skrattar. Hans röst är väldigt annorlunda, det kan möjligtvis ha något att göra med att han är upphetsad.
Jag tar tag i hans T-shirt och drar sakta upp den. Jag ser Felix leende i ögonvrån, jag ser även hur någonting börjar växa i hans byxor.
När hans tröja är av så lägger Felix händerna på min midja och trycker sin varma kropp mot min. Kyssarna är lika slarviga och ivriga som innan. Saltsmaken finns fortfarande kvar, antingen så gråter han fortfarande eller så är den bara kvar där.
Han backar bak mig och när något mjukt slår mot baksidan av mina ben stannar vi. Tillsammans lägger vi oss ner, jag på rygg och han över mig. Vi lämnar inte varandras läppar utan pressar dom bara hårdare mot varandra. Jag ryser till av hans varma hud som snuddar lätt vid min. Men jag vill ha han så nära mig som det bara går så jag knyter bena vid hans rumpa och trycker han närmare. Vi båda stönar till av välbehag och Felix flinar.
"Värst vad upphetsad du var då" viskar han mellan kyssarna.
"Du ska inte säga något som har ett berg mellan dina ben" svarar jag och han drar bort ansiktet. Han flinar sådär busigt innan han kysser mig på kinden, ner över mitt käkben, till örat och vidare ner över halsen. Jag biter mig i underläppen när han börjar suga och nafsa på min hals samtidigt som hans händer lägger sig över mina bröst. Men stön slinker ändå ur min mun och han lämnar min hals. Kyssar placerar han ändå från min haka till kanten på mina shorts. Där knäpper han upp knappen på dom och drar ner gylfen innan han sakta drar ner shortsen helt och slänger ner dom på golvet där våra toppar ligger. Han biter sig i läppen och låter blicken glida över hela min kropp innan han kryper upp över mig igen.
"Du är så vacker" säger han och kollar in i mina ögon, stryker handen över min kind och jag ler.
"Du är vacker Felix" svarar jag.
Han ler han med och sänker sin kropp mot min så att våra läppar möts igen. Denna gång är det mer en fin och lugn kyss. Han masserar mina läppar lugnt och mjukt, även fast hans läppar är väldigt svullna och hårda nu.
Efter en lång stunds kyssande så puttar jag av honom och sätter mig istället gränsle över hans lår.
"Det är ganska orättvist att du har byxor men inte jag" säger jag och han ler, lägger armarna bakom huvudet och kollar roat på mig.
"Då får väl fröken göra något åt det" säger han och jag skrattar, ger han en sista kyss på läpparna innan jag knäpper upp knappen och drar ner gylfen. Precis som Felix gjorde så drar jag sakta ner hans byxor. Ett lågt skratt lämnar min mun när jag ser hur hans kalsonger format sig nu.
"Den där har kommit dit pågrund av dig" säger han med en överdriven och rolig röst.
Jag skrattar och han sätter sig upp, lägger händerna på min midja och pillar med min troskant.
"Men nu är det orättvist att du har fler plagg på dig än vad jag har" säger han med en peddoblick och placerar sina läppar mot mina. Han drar upp händerna till mitt bh band och knäpper smidigt upp det, det där har han gjort förut. Han hasar ner den för mina armar och slänger iväg den på golvet. Min kropp pressar han närmare sin och jag stönar lågt, vilket får Felix att fnissa.
"Åh shut up. Du är minst lika upphetsad som jag är nu" säger jag och drar bak mitt ansikte.
Samma busiga flin som han hade innan sitter kvar i hans ansikte. Jag skakar på huvudet och Felix drar sin hand över min hals.
"Fina märken" säger han och jag suckar.
"NU är det orättvist att jag har sånna och inte du" säger jag och puttar ner han i sängen.
"Så du gillar att bestämma?" Säger han retsamt och jag himlar med ögonen.
"Jag vet att du älskar det" säger jag och han höjer på ögonbrynen.
"Hur kan du vara så säker på det?"
Jag himlar med ögonen och kollar ner på hans kalsonger.
"Något har blivit större där" svarar jag och han skrattar.
"Det kan även ha något att göra med att du just nu sitter i bara trosor och sådär skit sexig" säger han.
Jag skakar på huvudet och lägger mig över honom.
"Frågan nu är ju varför vi började prata mitt i allt" säger han och biter sig i underläppen.
"Det kan man undra" säger jag och trycker mina läppar mot hans igen, men jag drar snabbt bort mina läppar och Felix suckar.
Innan han hinner svara så trycker jag mina läppar bredvid hans käkben under örat och ser till att han får ett sugmärke under örat. Hans händer åker ner till min rumpa och tar ett hårt grepp om den. När ett märke finns där mina läppar har varit placerade så kysser jag han upp till munnen igen. Handen min låter jag glida ner för hans mage och utanpå hans kalsonger.
"Jag har aldrig gjort detta förut" säger jag osäkert och skrattar till när Felix stönar.
"Om du vill göra det så lovar jag att ta det lugnt" säger han och tar bort sin ena hand, placerar den istället på min kind och smeker med tummen.
"Har du gjort det förut?" Frågar jag, fortfarande lika osäker och även en rodnad sprider sig på mina kinder. Det är pinsamt att fråga men ändå vill jag veta.
"Mm två gånger innan, men det har alltid varit på några fester och jag har varit full så det kommer inte bli som nu, för du är speciell Vanessa" säger han och drar bak några hårslingor som fallit ner över mitt ansikte. Tofsen jag tidigare hade i mitt hår hade Felix sätt till att få bort.
Jag ler och kysser honom en lagom lång stund.
"Jag vill" viskar jag.•
Ok detta är pinsamt
Men eftersom många av er ville ha det så aa. vågade dock inte skriva mer
ESTÁS LEYENDO
Du är inte den jag trodde - f.s
FanficVanessa, en helt vanlig tjej på 16 år tvingas följa med på en sommar turné med sin morbror Daff och hans band The Fooo. Vanessas planer för sommaren förstörs då helt och hatet till bandet blev bara större. Men hon följer med ändå, hon lär känna kill...