Vanessas leende växer ännu mer, hon kryper upp och sätter sig gränsle över mina höfter så att jag blir tvungen att bita mig i läppen för att inte låta.
"Och du är anledningen till att jag känner så" säger hon lågt och trycker läpparna mot mina.
Jag ler och tar ett grepp om hennes rumpa med mina händer, vilket får henne att börja fnissa.
Jag drar tungan mot hennes underläpp men då drar hon undan med ett retsamt leende.
"Vad göööör duuuu?" Frågar jag och putar med underläppen.
Hon skrattar och lutar sig mot mina bena som jag nu satt ihop. Hade hon försökt luta sig mot dom tio sekunder innan så hade hon ramlat baklänges.
Hon rycker på axlarna och tar tag i mina händer, för att leka med mina fingrar som hon alltid gör. Vad hon finner roligt i det har jag ingen aning om.
"Har du haft flickvän sen Sara?" Frågar hon.
Jag skakar på huvudet och kollar på våra händer. Just nu särar hon på mitt lillfinger och ringfinger så mycket det bara går.
"Jag har inte hittat någon, sen har jag inte vågat släppt in någon i mitt liv heller.." Mumlar jag lågt och ser hur hon kollar upp på mig med en rynkad panna. Men jag undviker att kolla henne i ögonen.
"Varför har du inte vågat?"
Jag tar ett djupt andetag och tar tag i hennes händer istället för att hon ska leka med dom.
"Jag är rädd att dom ska göra samma sak som mot Sara"
Jag biter mig i läppen och tar ännu ett djupt andetag.
"Men då får dom väl göra det, vi är lyckliga nu, vi har det bra nu. Vi får väl leva varje dag, ta dagen som den kommer. Inget sånt ska få förstöra mellan oss" säger hon, nästan helt lugnt.
Det älskar jag med Vanessa, hon bryr sig inte om vad andra tycker om henne, vilka konsekvenser hon kan få. Hon är den hon vill, hon trivs i sig själv och hon lever verkligen för dagen. Bara det gör henne glad så bryr hon sig inte om morgondagen skulle förstöras, hon mår ju bra just vid den stunden.
Jag kollar upp på henne och ler, sätter mig rakt upp så att mitt huvud slår i taket, vilket får henne att brista ut i ett högt skratt. Jag flinar och gnuggar handen där smällen träffade.
"Ja, vi är lyckliga nu och om dom skulle få för sig att peta på dig så är dom körda" flinar jag och lägger armarna runt hennes rygg, för henne närmare och söker hennes ögonkontakt. Våra ansikten är läskigt nära varandra.
"Dessutom är Wille med dom, han skyddar mig också" säger hon och jag nickar stelt.
Jag hatar Wille. Väldigt mycket. Dessutom skulle han inte ha något att säga till om om Johnny fick för sig att göra något.
Hon lägger sina armar runt min nacke och biter sig i underläppen med blicken på mina läppar. Något hon vet att jag blir galen av.
"Lägg av" säger jag och trycker mina läppar mot hennes. Men precis när dom snuddar vid varandra drar hon undan och skrattar.
Hon gör ett ansiktsuttryck som jag antar ska vara ett "leker-sexig-ansikte". Men grejen är att hon ser sjukt sexig ut.
"Sluta" säger jag.
Egentligen kan jag bara kolla bort så att jag slipper bli galen. Men hon är svår att kolla bort från.
"Om du inte kysser mig nu så kommer du ångra dig sen" muttrar jag och putar med underläppen.
Hon skrattar igen och lutar sig mot mina ben.
"Och vad ska du göra?" Frågar hon med höjda ögonbryn, fortfarande med sitt kaxiga och sexiga ansiktsuttryck.
"Du får väl se om du inte kysser mig, men det är inget du kommer gilla. Du kommer sakna mig" säger jag och lutar mig närmare hennes ansikte igen.
Hon biter fortfarande löst i sin underläpp och kollar in i mina ögon.
"Så du kommer hålla dig borta från mig om jag inte kysser dig?" Flinar hon.
Jag rycker på axlarna och flyttar mina händer till hennes höfter där jag låter dom glida innanför hennes tröja.
"Det kommer du ändå inte klara" lägger hon till med samma lekfulla flin på läpparna.
"Och du kommer inte klara att motstå mina läppar nu, jag ser ju att du vill ha mig"
Det är min tur att flina nu.
"Dessutom kommer jag inte släppa dig fören du har kysst mig"
"Då missar du din konsert"
"Då bär jag med dig ut på scenen"
Hon skrattar igen, men slutar snabbt när jag flyttar mina händer till hennes lår.
Ett leende sprids på mina läppar och jag drar lätt med händerna mot hennes knän, sedan på insidan av hennes lår och drar uppåt.
"Nu fuskar du" säger hon och biter sig i läppen igen. Men inte för att hon retas utan för att hon gillar det jag gör.
Jag placerar mina läppar mot hennes käkben och för händerna längre upp i ett långsamt tempo.
"Vad jag vet så har vi inte pratat om några regler" säger jag.
Kyssarna för jag vidare ner över hennes hals, över bröstkorgen och ner i urringningen på hennes tröja. När mina händer ligger mellan hennes ben så slinker ett stön ur hennes läppar och jag flinar.
Nu kommer hon be om att jag ska kyssa henne.
Jag kysser uppåt igen, till hennes käkben. Där tar hennes händer tag i mitt ansikte och flyttar upp det. Innan jag vet ordet av det så är mina läppar pressade mot henne. Jag visste det.
"Felix!"
Jag suckar men skiter i att svara, i att ens avbryt det jag och Vanessa håller på med just nu. Men Vanessa tar snabbt bort mina händer och håller fast dom i sina.
"Felix vart är du? Vi måste värma upp!" Säger Omar med en hög röst.
Jag suckar och drar motvilligt bort mina läppar från Vanessas.
"Jag kommer" muttrar jag.
"Ooh vad gör ni två då?" Retas han och skrattar.
Efter det hörs hans steg utanför.
"DOM HAR SEX JUST NU MEN FELIX KOMMER SNART!" Skriker Omar utanför och vi båda brister ut i ett högt skratt.
"Vad är det för fel på den människan?" Frågar Vanessa och kysser mig snabbt på läpparna innan hon hoppar av mig och kravlar sig smidigt ut från sängen.
"Säg de" flinar jag och klättrar ut. Dock mindre smidigt och till skillnad från Vanessa som hamnade på fötterna på en gång hamnar jag på mage på golvet. Vi skrattar högt igen åt min klumpighet innan jag reser på och går ut ur bussen.
•
Jag rätar till mikrofonen och kollar på Oscar som står bredvid mig. Han ler stort vilket jag också gör. Jag älskar det här. Att stå på scenen och göra det jag älskar med mina grabbar.
Vi har endast tre låtar kvar.
Jag kollar ut i publiken igen, låter blicken glida över alla fina människor som är här. Men jag stannar med blicken på den finaste människan som går på denna planet. Längst bak i foooers circle står hon. Min flickvän. Jag ler stort och får det besvarat.
Musiken till build a girl spelas och jag ler. Vi kör igång.
I varje refräng pekar jag ut på Vanessa, varje gång skrattar hon samtidigt som hon klappar händerna och sjunger med.
När sista "you" kommer så pekar jag dit igen, men hon är inte där. Jag kollar runt, men finner inte henne någonstans. Hon är inte där. Hon lovade att stanna hela tiden.
-
HON KANSKE GICK PÅ TOA FELIX
VOCÊ ESTÁ LENDO
Du är inte den jag trodde - f.s
FanficVanessa, en helt vanlig tjej på 16 år tvingas följa med på en sommar turné med sin morbror Daff och hans band The Fooo. Vanessas planer för sommaren förstörs då helt och hatet till bandet blev bara större. Men hon följer med ändå, hon lär känna kill...