“Dobro jutro” - rekao joj je Dejan kad je otvorila oci. Nasmijala se lijeno i pogledala ga. U rukama je nosio pladanj sa doruckom.
“Mogla bih se navici na ovakvo budjenje” - rekla mu je. On je poljubio pa se nasmijao.
“Pa ja bih se mogao navici na onakvo uspavljivanje” - rekao joj je i namignuo joj.
“Drago mi je da ti se svidjelo” - rekla mu je.
“Ovo je samo mali dio kako moze izgledati svako tvoje jutro” - rekao joj je.“Iskreno” - otpila je gutljaj kafe. ”Ja bih da si ispod plahte kao od majke rodjen, ali u pravu si, djevojka mora jesti” - dodala je.
“Moram te hraniti” - rekao joj je Dejan. ”Ne bi bilo uredu da se onesvijestis i od uzitka i od gladi”.
“Da, ne znam kako bi tvoj ego podnio tu neizvjesnost” - rekla mu je. ”Sta imamo u planu za danas?” - pitala ga je.
“Ja sam mislio da te ne pustam da odes iz ovog kreveta, ali s obzirom da si ti odlucila da neces da se boris za ljubav..." - rekao joj je a ona je zakolutala ocima. ”Vjerovatno cemo u jednom trenutku ovog dana morati da zabavljamo Helenu”.“Moja je greska” - rekla mu je Aleksandra. "Sto sam zabranila Kramarica, mogli smo sada uzivati bez smetnji”.
“A nisi mislio ici u Karlovac?" - pitala je.
“A znam da bih trebao, ljudi me tamo ocekuju. Imamo isplaniran i docek” - rekao je.
“Ali?” - pitala ga je Aleksandra.
“Ali nisam ocekivao da ce me ovo cekati u krevetu” - rekao je i provirio ispod njene plahte. Aleksandra se nasmijala.
“Zar nije bilo dosta sinoc?” - pitala ga je i pogledala ga znacajno.
“Znas da kazu da se muskarac ne moze vratiti seksualno. Ako si jednom pristala na neku perverziju, sad se to stalno mora desavati” - objasnio joj je. ”Znaci, Helena neka zatvori oci, ti me jases do Karlovca” - dodao je a ona ga je udarila.
“Kako si prost” - rekla mu je.
“Ja se ispricavam” - rekao joj je. ”Biste li molim vas sjedili u mom krilu dok vozim do Karlovca?" - dodao je.
“Zasto mislimo da ja idem s tobom u Karlovac?” - pitala ga je Aleksandra.
“Zato sto cu sada da te ubijedim u to” - rekao joj je.
“A kako to mislis uraditi?” - pitala ga je zamamno.
“Pa kako da ti to objasnim” - rekao je. ”Mozda je bolje da ti pokazem” - dodao je, sklonio pladanj i poceo je ljubiti.* * * * * *
“Hoce li se Helena duriti svo vrijeme dok budemo u Karlovcu?” - pitao je Aleksandru dok su se vozili ka njegovom gradu.
Aleksandra se nasmijala i pogledala u Helenu koja je uporno nesto tipkala na mobitelu.
“Ma ne” - rekla je sarkasticno. "Znas da se Helena nikada ne duri”.
“Izvinite” - rekla je Helena podizuci glavu od mobitela. ”Ali kad ste vi bili u ljubavnim jadima, ja sam pokusala da vas razveselim”.
“Razveselit cu te ja kad dodjemo u Karlovac” - rekao joj je Dejan, a Helena i Aleksandra su se zgledale.
“Je l' ovo samo meni zvucalo kao da ce me Dejan perverzarijama razveselit u Karlovcu?" - pitala je Helena.
“Vjerovatno ne” - rekla je Aleksandra. ”Ali stvarno Helena, trebas se malo opustiti”.
“Nije Kovacic jedini na svijetu” - dodao je Dejan.
“Trebala sam i ja to Aleksandri reci kad ste se posvadjali” - rekla je Helena, a Dejan je pogledao znacajno.
“Ja samo kazem da nikada nije kasno da se neko drugi ljubi strasno” - rekao je Dejan, a Helena je dramaticno krenula da otvori vrata.“Ja cu ovdje izaci” - rekla mu je a Aleksandra se glasno pocela smijati.
“Cekaj” - rekla je odjednom. ”Zaboga Dejane, sta si to ucinio?" - pitala je Aleksandra.
“Nisam nista ucinio” - rekao joj je. ”Mom najboljem prijatelju se Helena pomalo svidja” - dodao je.
“Ja sam mislila da je Kova tvoj najbolji prijatelj” - rekla mu je Helena. ”Daj ljubavi sansu i sta vec ne” - dodala je.
“Pa jeste” - rekao joj je Dejan. "Ali Matija je moj najstariji prijatelj. I njega zelim vidjeti sretnog”.
“Zasto si mu onda zaboga preporucio Helenu?" - pitala je Aleksandra sa osmijehom na licu.
“Da, zar mrzis jadnika?" - dobacila je Helena.
“Cekaj, je li to onaj Matija sto je s tobom napravio Rock Filius?” - pitala ga je a on je klimnuo glavom.
“Vidjet cemo” - rekla je Helena, gledajuci kroz prozor. Sada kada je bila slobodna od svega, imala je zelju da se vrati. Ali znala je da je ta zelja vezana samo sa nostalgijom koju je osjecala za Mateom.
“Je li idemo direktno na docek?” - pitala je Helena.
“Ne” - odgovorila joj je Aleksandra. "Docek je tek u 7. Prije toga cemo na rucak”.
“Hajde Helena, gledaj to sa veselije strane” - rekao joj je Dejan. ”Mogla si biti zaglavljena u crkvi u Sesvetskim selima” - dodao je i poceo se smijati glasno. Helena je zakolutala ocima.
“Ja mislim da ona ne bi uopste vidjela tu crkvu, niti bi smjela uci." - dobacila je Aleksandra i oboje su se smijali.
“Divni ste prijatelji” - prokomentarisala je Helena sarkasticno. Nije znala sta je vise nerviralo, cinjenica da nije zeljela da bude tu ili cinjenica da je odjednom trebala da ide na date sa nekim nepoznatim likom.
Nadala se da ce bar biti dovoljno seksipilan.
YOU ARE READING
From England with love 💚
FanfictionHelena i Aleksandra nastavljaju svoje dogodovstine, ovaj put u Engleskoj. Uzivajte u nastavku price From Russia with love.