"Ah, ovo mi je falilo" - prokomentarisala je Aleksandra dok su ona i Helena sjedile u sauni. Nakon masaze i opustajuceg tretmana lica, sauna je bila tacno ono sto joj je trebalo.
Nakon sto joj je Dalic prije par dana dopustio okupljanje reprezentacije u Zagrebu, vrlo brzo je organizovala kratku press konferenciju, da bi javnost obavijestila o zvanicnom datumu promocije. Helena je doputovala iz Londona cim joj je Aleksandra javila da je dobila od Dalica zeleno svjetlo i da je vrijeme da se sada vec ozbiljno uhvate posla oko promocije.
Jutros su obavile tu presicu i sada su vec uzivale u zasluzenom opustanju."I meni" - slozila se Helena. "Nedostaje mi ovo druzenje s tobom." - priznala je. "Ustvari, nedostaje mi moja najbolja prijateljica"
"Znam Helena, nedostajes i ti meni" - dodala je Aleksandra. "Svaki put kad smo se vidjele od Rusije, uvijek je bio neko s nama.""Znas sta?" - pitala je Helena. "Nakon promocije, uplati cu nam neko putovanje, samo ti i ja da idemo."
"Nije to losa ideja" - rekla je Aleksandra. "Bog zna da sam zasluzila dusu da odmorim od svih vas." - dodala je i nasmijala se."Dejan jos uvijek drami?" - pitala je Helena.
"Ah" - uzdahnula je Aleksandra. "Trenutno je dobar. Nakon drame poslije tvog rodjendana, malo se smirio. Ali, vidim na njemu da nije skroz poravnio sto se tice svih tih stvari koje je sebi utripovao u glavu." - dodala je. "Da sam znala da ce mu Eden biti toliki trn u oku..""Uradila bi stvari drukcije?" - pitala je Helena, zavrsavajuci njenu recenicu ali nije sacekala da ona ista kaze. "Aleks, ti ne dajes apsoultno nikakvog povoda nikome, da bi se ponasao tako. Niti Edenu dajes povod da misli da moze biti nesto s vama, niti Dejanu dajes razlog za te ljubomorne ispade. Nema se tu sta uraditi drukcije jer nisi nista pogresno ni uradila."
"Znam ja to sve. I zaista se trudim da sto manje vremena provedem s Edenom jer vidim koliko to Dejanu smeta, ali jednostavno neki susreti s Hazardom su neizbjezni. Vidis i sama da neke stvari koje bih prije obavila s njim, ja zavrsavam s Nicolasom, samo da bih smanjila te susrete sto je vise moguce." - Aleksandra je pricala kao navijena. Nekome ko bi slusao sa strane, mozda bi zvucalo kao da se pravda. Ali Helena je znala da je ovo bio jedan od onih momenata kada se Aleksandri sve nakupi i onda jednostavno mora sve to da izbaci iz sebe.
"Jos sam ga fino pitala, imas li problem s tim sto cu raditi s Hazardom." - nastavila je. "Ubjedjivao me da je sve okej, sve dok Eden ne bude nesto pokusao. I covjek nakon jebene Rusije nije pokusao apsolutno nista a Dejan idalje drami. Utripovao je sebi u glavu kako je Eden lud za mnom, kako je na zabavi samo gledao u mene. Da, pored toliko ljudi koji su tu bili, tacno nije znao sta ce od gledanja u mene." - dodala je i prevrnula ocima.
Je li sad vrijeme da joj kazem? - pitala se Helena. Nije bila sigurna da li Aleksandra samu sebe uvjerava da Eden ne osjeca nista prema njoj ili zaista vjeruje u to. Jos uvijek nije bila sigurna da li joj treba reci. Zeljela je nekako pomoci da te svadje izmedju nje i Dejana prestanu a cinjenica da je Hazard lud za Aleksandrom, nikome ne bi pomogla. Opet, Helena se nekako ruzno osjecala sto to taji od nje.
"Mislis da nema tu nista vise kod njega?" - pitala je. "Mislim, ipak si mu se svidjala u Rusiji."
"Ma daj Helena, to je samo bio trenutak izmedju nas dvoje. Eden je takav tip, sarmantan i slatkorjeciv, nije arogantan i bahat kao vecina nogometasa i to odmah ljude tjera da razmisljaju kako se on udvara nekome. A ustvari, samo je ljubazan" - dodala je."Ne znam onda zasto Dejan toliko drami" - rekla je Helena, odlucujuci da ne ide putem istine vec kao i do sada, da pokusa ignorisati informacije koje ima.
"Dejan samo ima suvise slobodnog vremena" - rekla je Aleksandra. "Ja zaista shvatam njega. Povrijedjen je, sezona je uveliko pocela a ne moze nista drugo nego da sjedi kuci i gleda svoje saigrace kako igraju. A on nema pojma kada ce se vratiti na teren. Shvatam da vecina njegove drame nema uopste toliko veze sa Hazardom, vec sa cinjenicom da nije u mogucnosti da radi ono sto radi citav svoj zivot. Mogu samo zamisliti koliko je to uzasno." - dodala je.
YOU ARE READING
From England with love 💚
FanfictionHelena i Aleksandra nastavljaju svoje dogodovstine, ovaj put u Engleskoj. Uzivajte u nastavku price From Russia with love.