"Dosta je vise bilo!" - povikala je Aleksandra kad joj je to jutro upala u sobu, uz glasan udarac vrata od zid.
"Boga mi nisam gledala Kramariceve golguze slike" - ispalila je Helena kao iz topa, sklanjajuci telefon ispod jorgana.
"Helena" - rekla joj je ozbiljno. "Ovo ne moze vise ovako".
"Ah, dobro" - Helena je uzdahnula. "Pronaci cu novi stan za sebe" - dodala je a Aleksandra je prevrnula ocima.
"Znas vrslo dobro da mi ne smetas ovdje i da uopste ne govorim o tome" - rekla joj je. "Prosli su dani otkako se saznalo ko je Mateu smjestao aferu, a vi jos uvijek niste razgovarali."
"I sta sad hoces od mene?" - pitala je Helena iznervirano. Danima joj je Aleksandra davala odredjene hintove vezane za tu temu, ali se ona pravila luda. Jednostavno, nije ni sama znala sta da radi.
"Hocu da dignes guzicu i da odes danas na trening." - rekla joj je. "Prvo, mjesecima nisi bila na treningu, Eden se sigurno pita hoce li njegova knjiga ikada vidjeti svoj kraj a i ja se to isto pitam. A drugo, to ce ti taman biti dobar izgovor da se vidis s Mateom i da napokon porazgovarate".
"Sta pricas oko tih treninga, pa jesam bila deset dana s njim u Belgiji?" - pitala je Helena.
"Helena, znas da ne pricam o reprezentaciji vec o klubu." - rekla je Aleksandra. "Njegovi saigraci su vise i zaboravili kako izgledas."
"Ne zelim da idem tamo" - rekla je Helena dureci se, pa prekrizila ruke na prsima. Izgledala je kao malo dijete kojem mama ne dozvoljava sladoled.
"Znam da ne zelis, ali moras" - Aleksandra je povukla jorgan s nje i znacajno je pogledala.
"Sta?" - pitala je Helena. "Sad trebam da idem na trening?"
"Ne ides sad, trening je tek u 4" - rekla joj je. "Ali ides prvo da se sredis, izgledas tako da bi ti covijek udijelio kunu kad bi te sreo na ulici. Zakazala sam ti frizera u 12 a uaput bi mogla i nokte uraditi."
"Zasto me tjeras da izlazim iz kuce?" - pitala je Helena, nevoljko ustajuci s kreveta. "Zasto me tjeras medju svijet?"
"Zato sto je dosta vise ove depresije" - rekla je Aleksandra. "Jebo te, ja sam mislila da se vas dvoje necete skidati jedno s drugog danima nakon sto sam vam to omogucila, ali jok. Smucaj se ti Aleksandra po sumnjivim hotelima pored svoje vlastite kuce."
"Zasto ides u hotele?" - pitala je Helena iznenadjeno. "Ja sam mislila da i Eden ima neku svoju kucu u kojoj zivi".
"Roditelji su mu tu" - rekla je iznervirano a Helena se pocela glasno smijati.
"Trazio ti je da se upoznas s njima, je l' da?" - pitala je.
"Nije bas direktno trazio, ali mi je kroz pricu provukao kroz usi kako bi njegova mama voljela da me upozna" - rekla je.
"I sta si ti rekla?" - pitala je Helena.
"Rekla sam da bi bilo divno upoznati njegove roditelje ali da nije nimalo kulturno da se poznajemo u Londonu, jer ispada kao da su oni meni dosli na noge. Nesto slicno sto si ti rekla Mateu prosle godine." - objasnila joj je. "Tako da sam si kupila vremena barem do ljeta, kad vise necu moci eskivirati odlazak u Belgiju."
"Interesantno" - rekla je Helena. "Samo, ne vidim zasto bjezis od toga? Ti barem nemas problem s tudjim roditeljima kao ja".
"Nemam, istina" - potvrdila je Aleksandra. "Ali, iako to nerado priznajem, svoju vezu s Edenom od samog pocetka gledam kroz vezu s Dejanom. I sve ono kako sam radila s njim, s Edenom radim drukcije. Kontam, ono sto sam radila s Dejanom, ocigledno je bilo pogresno jer nismo na kraju uspjeli, pa onda gledam da ne ponovim istu gresku dva puta. Znam da zvuci budalasto ali eto, to je neka moja teorija."
YOU ARE READING
From England with love 💚
FanfictionHelena i Aleksandra nastavljaju svoje dogodovstine, ovaj put u Engleskoj. Uzivajte u nastavku price From Russia with love.