"Odradila si odlican posao" - pohvalio je Nicolas kad su izasli iz restorana u kojem su imali sastanak."Odradili SMO odlican posao" - ispravila ga je Aleksandra i nasmijala se.
"Koliko god bih ja volio uzeti kredit za ovu saradnju, bojim se da si ti sama zasluzna za sve" - dodao je
"Necemo nidokle stici ako budemo prenosili zasluge jedno na drugo" - rekla je a Nicolas se nasmijao.
"Upravu si" - slozio se s njom. "Ja ne znam zasto si uopste dolazila kad sam ja sve ovo sam mogao" - dodao je i oboje su se nasmijali.
"Gdje ces ti sada?" - pitao je.
"Dogovorila sam se sa Helenom da se nadjemo u Chelzijevom kaficu" - rekla mu je.
"Onda cu te ja odvesti do tamo" - rekao je i otvorio joj vrata svog auta. "Koliko ostajes?" - pitao je kad su krenuli.
"Idem odmah zajedno sa Helenom za Zagreb. mamo tek toliko vremena do leta da se ona pozdravi sa Mateom i da trcimo na aerodrom".
"O da, pa vi imate promociju za koji dan" - konstatovao je Nicolas. "Nadam se da sve tece po planu?" - pitao je.
"Zvucis kao da sumnjas u mene" - pitala ga je sa smijeskom na licu.
"Pa iskreno, nisam vjerovao u price o tebi, sve dok te nisam upoznao i dok se nisam sam uvjerio koliko si sposobna zena" - priznao joj je. "Nije ni cudo sto se Ed...." - krenuo je da kaze pa se zaustavio u zadnji cas.
"Nije ni cudo sto se sta?" - pitala je Aleksandra znatizeljno.
"Nije ni cudo sto su svi odusevljeni tvojim radom" - rekao je brzo, ali Aleksandri se cinilo kao da nije to bilo ono sto je htio reci. Nazalost, vec su se nalazili ispred Chelzijevog trening centra, pa je ovaj razvovor morao biti zavrsen. Barem za sada.
"Ti neces unutra?" - pitala ga je, nakon sto je shvatila da on ne namjerava izaci iz auta.
"Idem pravo u hotel, premoren sam" - priznao joj je.
"Uredu, vidimo se onda nekom drugom prilikom" - nasmijesila se i izasla iz auta.
"Sretno sa promocijom" - dodao je.
"Hvala ti" - krenula je da zatvori vrata od auta, pa je zastala. "Hej, sto ne bi dosao u Zagreb na promociju?" - pitala ga je.
"Vrlo rado" - rekao je. "Ali znas da se tad okuplja i belgijska reprezentacija, a to mi je jedna od rijetkih prilika kada je Eden u Belgiji. Imam ekih problema sa domacim sponzorima, pa cu se baviti time."
"Ne bih ti bila u kozi." - rekla mu je. "Nista, cujemo se onda." - mahnula mu je i zatvorila vrata.
Usla je u kafic i odmah spazila Helenu kako sjedi za stolom i bez daha kuca na laptopu.
"Hej" - rekla je Aleksandra kad joj je prisla.
"Shhhhh!!" - podigla je jednu ruku i ucutkala Aleksandru. Nije ni podigla pogled ka njoj, samo je nastavila pisanje.
Aleksandra je odmahnula glavom i sjela na stolicu prekoputa Helene. Znala je ove situacije, kad Helena ocigledno ima neku svenu na umu i brzinaki je tipka da ne bi zaboravila.
Uzela je telefon u namjeri da se cuje sa Dejanom, ali nije uspjela da uspostavi konekciju s njim
Cudno - pomislila je, Dejan nikada nije nedostupan.
"Eto ga!" - povikala je Helena odjednom i zalupila laptopom, sto je natjeralo Aleksandru da poskoci na stolici.
"Sta ti je budaletino, prepade me" - rekla joj je.
BINABASA MO ANG
From England with love 💚
FanfictionHelena i Aleksandra nastavljaju svoje dogodovstine, ovaj put u Engleskoj. Uzivajte u nastavku price From Russia with love.