"Dobro“ - rekao je Mateo dok je ustajao sa lezaljke. “Sta pijete?“
Svi su poceli odjednom da govore u isto vrijeme pa je Mateo podigao ruku u znak da ucute. Bila je pogreska uopste ih pitati.
„Jasno mi je“ - rekao je. "Ono sto ja odlucim“ - dodao je i otisao do bara.
Ostali su se nasmijali. Nije bilo pretjerano bitno sta ce piti. Vec neko vrijeme su sjedili na plazi, pricajuci i planirajuci vjencanje koje ce se ocigledno desiti dosta prije nego sto su ocekivali. Samo je Rakel sjedila ljuta na lezaljci pored Ivana, sa rukama prekrstenim na prsima. Helena je sjela na njenu lezaljku, a ona je okrenula glavu.
„Rakel“- rekla je Helena sa osmijehom na licu. "Nemoj se duriti. Pa ni ja sama nisam znala za sve ovo".
„Aleksandra je znala“ - rekla je Rakel, ali je Helena mogla vidjeti da je samo nekoliko rijeci dijelilo od toga da im oprosti. Rakel nije mogla dugo biti ljuta na njih, pogotovo ne na Helenu.
„Pa Aleksandra je to sve i smislila“ - rekla joj je Helena. "Ljuti se na nju, ne na mene“.
„Ljuta sam na obje isto“ - rekla je Rakel, a Helena je snazno zagrlila. Rakel se pocela smijati i odmakla se od nje.
„Sljedeci put kad se budes udavala, zelim ja prva da znam“ - rekla je saljivo.
„I morat ces ti, da znas“ - rekla je Aleksandra. "Jer nakon ove svadbe, ja idem u prijevremenu penziju“ - dodala je pa se namjestila da napravi selfie na Snapu.
Mateo se vratio praznih ruku i sjeo na svoju lezaljku.
„Mislim da si nesto zaboravio“ - rekao mu je Dejan. „Zar nisi otisao po pica?"
„Otisao sam naruciti pica“ - rekao je Mateo. „Necu na vikend svoje svadbe jos i usluzivati vase nezahvalne guzice. Plus, Rakel, vrati mi zenu“ - rekao joj je i prisao Heleni, stavljajuci joj ruku na koljeno. Helena se nasmijala i sjela ispred njega, naslonivsi glavu na njegova prsa. Zagrlio je i lagano poljubio u kosu.
„Zamisli Luka, ovo su mogli biti Pivaric i Helena“ - rekao je Dejan, uzdisuci nostalgicno. „To bi bio pravi par“.
„Kako se niko nije sjetio Kovacica?“ - pitao je Luka. „Mislim, imali smo mi dobrih ideja za njenog momka“.
„Zasto je Aleks vas pozvala na ovu svadbu?“ - pitala ih je Helena. „Ah da, znam, sad sam se sjetila. Zato sto zeli da vidi ko ce prije zaplakati Mandzo ili Dejan“.
„Molim?“ - rekli su Mario i Dejan u glas. „Zasto bismo nas dvojica plakali? Hajde dobro Mandzo, ali ja?“ - pitao je Dejan iznenadjeno.
„Pa Mandzo zato sto se ljubav njegovog zivota udaje za drugog, a ti zato sto stalno places. Na internetu samo slike tebe kako places. Istina, vecinski na terenu, ali vjerujem da bi moglo biti isto to i na plazi“. Dejan je samo prevrnuo ocima i nastavio da se sunca.
„Mandzina ljubav zivota se udaje?“ - pitao je Mario iznenadjeno. “Ako nista, Luka bi trebao plakati. Ljubav njegovog zivota se zeni, ponovo. A taman se jedne zene rijesio“
Svi su se poceli smijati, a Luka ih je sviju pogledao znacajno.
„Izgleda da ono postovanje iz Rusije vise niko nema“ - rekao je Luka, a Vanja ga je potapsala po nozi.
„Ja sam ti zena i opet mislim da je tacno sve sto je Mandzo rekao“ - rekla je, a svi su je na trenutak pogledali i poceli se glasno smijati.
„Odlicno“ - rekao je Luka. „Sve po meni veceras“ - dodao je pa pogledao znacajno u Vanju. Kao da je shvatila o cemu je rijec, Vanja je brzinom munje skocila sa svog mjesta i pocela trcati.
YOU ARE READING
From England with love 💚
FanfictionHelena i Aleksandra nastavljaju svoje dogodovstine, ovaj put u Engleskoj. Uzivajte u nastavku price From Russia with love.