Helena se polako vracala u sobu sa bazena. Zavrsila je sve sto je mislila, pa je planirala da se istusira i vidi gdje bi eventualno mogli otici na rucak.
Ali kako se primicala sobi, postajalo joj je sve jasnije i jasnije da se to nece desiti. Mateo se ocito vratio.Mogla je cuti njegov glas, iako jos nije ni usla u sobu. Razgovor ocito nije prosao kako je trebao.
“Ne znam sta hoces od mene Luka” - cula je Matea kako govori. ”Ne mogu ja jedini tu davati neku vrstu pregovora kada oni ne zele da cuju za to”Helena je usla polako u sobu i pogledala ga. Stajao je pored prozora, sa rukom koja nije drzala mobitel stisnutom u pesnicu. Pretpostavljala je da mu se nije pretjerano svidjalo ono sto mu je Luka govorio.
“Luka, ja jesam razuman. Dao sam im svoje najbolje igracke godine i sta sam dobio za to? Grijao sam klupu u Madridu. Ne znam koji su me klinac kupivali da propadam”Helena ga je pustila da zavrsi razgovir i otisla u kupatilo da se, ako nista, presvuce u suhu odjecu. Obavila je bade mantil oko sebe i izasla ponovo. Mateo vise nije ragovarao na telefon, samo je gledao kroz prozor.
“Stvari nisu prosle kako si mislio?” - pitala ga je Helena polako.“Ne, prosle su tacno onako kako sam mislio da ce proci. I iz tog razloga sam i odlucio da odem. Nije bitno ko je trener, jednostavno nema mjesta za mene”
“Znaci lapapa trener nije zelio pregovarati?” - pitala ga je.“Ne, on misli da bi mi mogao naci mjesto u timu, ali ko zna kada. Dok se upozna sa igracima, dok razvije igru, ali ja znam da je to sve samo fensi nacin da kaze da cu opet citavu sezonu grijati klupu”
“I sta sada?” - pitala ga je Helena.“Nista, ja sam rekao da zelim da idem svakako, jer zelim da igram. On se drzao svoje strane, ja svoje i sada smo u pat poziciji”
“Kad ti istice ugovor?” - pitala ga je Helena.
“Za dvije godine” - rekao joj je i sjeo do nje. ”Ali za dvije godine ce mi cijena toliko opasti na trzistu, a ja necu imati nikakve mogucnosti da odrzavam igru i samo cu se ukopati”“Imas li ponude drugih klubova?”- pitala je.
“Da, dosta njih, vecinom iz Engleske” - rekao joj je. ”Ali ako ne uspijem postici dogovor s Realom nemam nista od njih”
“Je li ti Real odredio cijenu?” - pitala ga je Helena.
“Ne, ali ce sigurno biti nesto astronomski, da odbiju sviju koji pokusaju” - objasnio joj je.“Moze li Luka kako pomoci?" - pitala ga je Helena. Imala je osjecaj kao da je bila na nekom intervju. Samo je postavljala pitanja jer joj se cinilo da bi se bolje osjecao ako bi joj ispricao.
“Luka je na odmoru jos citavu sedmicu. Dobio je vise od ostalih da se odmori. A i sve kad bi bio tu, osim podrske, nema se tu sta vise uraditi”“Zao mi je” - rekla mu je a on se blago nasmijao.
“Nisi ti nista uradila” - rekao joj je.
“Znam, ali voljela bih da te mogu nekako oraspoloziti, ali bojim se da nemam mnogo toga da ponudim” - dodala je.“A taman sam mislio da ces mi ponuditi da idemo zapaliti moju kucu” - rekao je i namignuo joj.
“Pa ja sam uvijek raspolozena za to” - rekla mu je i poljubila ga. ”Kad ti zvanicno pocinju treninzi?” - pitala je.
“U nedjelju” - odgovorio je. ”Ja se iskreno nadam da cu rijesiti svoj status dok se Luka ne vrati”“Onda imamo jos vremena” - rekla mu je Helena. ”Nema poente da razmisljamo unaprijed. Imas jos tako malo odmora, da bi bilo steta da se ne iskoristi”
“Hoces li pristati da ides sa mnom kod mene, a ne da budes u glupom hotelu?" - pitao je.“Zavisi, imas li dostavu jela u dobu i masera na back and call?” - pitala ga je. On je poljubio i privukao sebi.
“Mogli bi nesto organizivati” - rekao joj je.
“Mogu li dobiti svoj sat nazad?” - pitala ga je. On se nasmijao.“Nisam jos siguran da si ga zasluzila” - rekao je. Helena ga je udarila i sjela mu u krilo.
“Kako mislis, nisam ga zasluzila?” - pitala je. ”Ja se ovdje slomih zadovoljavajuci te”
“Helena” - rekao joj je i privukao njeno lice svom. "Prestani da pricas” - dodao je i poljubio je strasno.
YOU ARE READING
From England with love 💚
FanfictionHelena i Aleksandra nastavljaju svoje dogodovstine, ovaj put u Engleskoj. Uzivajte u nastavku price From Russia with love.