71.

231 11 10
                                    

“Zdravo Helena, udji Helena, popij sav Red Bull iz frizidera Helena” - rekla je Aleksandra kad je usla u stan i vidjela da je Helena sjedila na njenom kaucu i gledala televiziju.

“Kao prvo” - rekla joj je. ”Ovaj sam Red Bull sama donijela te sam ga sama i popila. A kao drugo, kulturno sam se najavila prije dva sata, ali ti si ocito odlucila da ne citas moje poruke”

Aleksandra se sjetila da je otvorila neku poruku, ali se mogla zakleti da nije pisalo Helena. Ali ovih dana moglo je svasta pisati, nije bas imala dodir sa stvarnosti.

“Jos jedna vrela noc kod Hazarda?” - pitala je Helena. Aleksandra je uzela jastuk sa kauca i pogodila je njime.

“Kako sve zvuci tako perverzno kad dolazi iz tvojih usta?" - pitala je.

“Zar nije tako? Mislim, nema realne sanse da to ne radite po citavu noc. Nema nijednog sexy atirea u tvom vesu. Znaci da su svi iskoristeni”.

“Zasto? Zasto mi preturas po kuci” - pitala je Aleksandra.

“Bilo mi je dosadno, pa sam odlucila da trazim svoj novogodisnji poklon” - rekla je Helena.

“Ja sam ti samo mislila Matea upakovati” - rekla joj je Aleksandra.

“Zao mi je sto ti ovo moram reci, ali on je bas istrosen. Mislim, na nekim dijelovima se cak i izlizao” - dodala je Helena.

Aleksandra je uzela svoje stvari i otisla u spavacu sobu da se raspremi.

“Tacno cu jedan dan da stavim nesto u neki cosak od cega ces se zgroziti” - rekla joj je ulazeci u dnevni boravak i skupljajuci kosu u rep.

“Ne moze biti gore od onog sto drzis u trecoj ladici nocnog stolica” - rekla joj je Helena. Aleksandra je uzela jos jedan jastuk u bacila ga na nju.

“Posto znam da si mi sigurno kupila poklon, kontam, mozda si ga u brzini zaboravila kad si otisla iz Liverpoola” - rekla je Helena. ”Pa sam mislila nazvati Dejana”

“Dejan je sigurno zauzet sa svojom novom mackicom” - rekla je Aleksandra.

“Hajde pokusaj to reci manje zajedljivo” - rekla je Helena.

“Nije zajedljivo. Vidjela si da je covjek skroz odljepio. Nije mu bila dosta jedna utakmica suspenzije nakon onog sranja sa Ramosom, nego treba da ide i ponasa se onako ko kakav idiot na terenu”

“Doooobro” - rekla je Helena polako. ”Kako inace zivot?” - pitala je.

“Zivot je” - rekla je Aleksandra pa se nasmijala. ”U najmanju ruku savrsen”

“Sta te je natjeralo da mu uopste popustis?" - pitala je Helena. ”Ja sam bila sigurna da se dzaba trudi”

“Ne znam” - rekla je Aleksandra. ”Totalno mi je pomutio mozak. Nekad sjedim u uredu i smijem se ko zaljubljena skolarka”

“Pa to znam” - rekla je Helena. ”Ali ja zelim detalje. Duzina, sirina, oblik”.

“Izvini, kakvih si se ti oblika nagledala?” - pitala je Aleksandra.

“Samo reci detalje” - rekla je Helena mjenjajuci temu.

“Ne znam kako bih ti to opisala. Sex je...vrhunski. Ali nije samo sex, citava veza je 'hajde da idemo u Pariz na veceru'”  rekla je Aleksandra. Helena je pogledala znacajno.

“Vodio te na veceru u Pariz?” - pitala je Helena iznenadjeno.

“Rim tacnije” - rekla je Aleksandra. ”Ne smijem ti ni reci sta smo radili kasnije u hotelu”.

“Ni nemoj” - rekla je Helena. ”Pocela sam pisati neke eksplicitne scene za svoju knjigu i trudim se svim silama da ne pomislim na tebe dok pisem. Al' Hazard stalno ima neki osmijeh kao 'da, to je ona' i ubi me covjek” - rekla je Helena brzo a Aleksandra se samo pocela smijati.

From England with love 💚Onde histórias criam vida. Descubra agora