101. SPECIAL

223 10 4
                                    

"Ljubavi, zasto jos uvijek sjedis u tom ogrtacu?" - pitala je Aleksandra kada se vratila u apartman. Od rane zore je bila u pokretu, sredjujuci zadnje detalje oko vjencanja, tako da je vec do podneva pala s nogu od umora.

Helena se blago nasmijala okrecuci se u njenom pravcu pa raširila oci kada je ugledala.

"Woooow" - rekla je gledajuci u Aleksandru koja je vec bila spremna za ceremoniju. Duga kraljevsko plava haljina otvorenih ledja i kosa pustena u lokne, zaista je izgledala ocaravajuce.

"Izgledas ko milion dolara" - rekla joj je Helena. "Dejana ce srce udariti kada te bude vidio".

"Zasto svi pricate o Dejanu, nije mi jasno?" - pitala je a Helena je pogledala upitno. "I Carli je rekao nesto slicno kad smo se maloprije vidjeli" - objasnila joj je.

"Pa kad je istina" - rekla je Helena. "Ili ces reci da ti nije uopste bitno kako ce Dejan reagovati kad te bude vidio?" - pitala je a Aleksandra je odmahnula rukom.

"Dejan mi je trenutno zadnji na pameti, vjeruj mi" - rekla joj je. "Trenutno mi je najbitnije da razlucim iz tvog stava da li nastavljamo sa spremanjem za vjencanje ili bjezimo?"

"Kao da imam opciju da pobjegnem" - rekla je Helena kroz osmijeh. "Dovela si me na mjesto koje je svuda okuzeno vodom a znas da plivanjem necu daleko dogurati".

"Budalo" - rekla joj je Aleksandra. "Ti stvarno mislis da se ja nisam pripremila na to? Privatni avion ceka spreman jos od sinoc, u slucaju da kazes da bjezimo" - dodala je i nasmijala se.

"Zezas se, je l' da?" - pitala je Helena.

"Naravno da ne" - rekla je Aleksandra uozbiljivsi se. "Ja sam ti davno rekla da cu na tvom vjencanju imati spremnu alternativu za bijeg".

"Ti si luda skroz" - rekla joj je Helena smijuci se.

"Hej, pa sta ti mislis sto sam ja organizovala ovo vjencanje daleko od ociju javnosti?" - pitala je Aleksandra. "Da si pobjegla sa vjencanja koje prate svi svjetski mediji, znas li ti koliki bih ja skandal morala da zataskam? A ovako, i da pobjegnes niko nece znati jer ni ne znaju da se danas trebas udati".

"Uvijek je lijepo znati da si organizovala ovo vjencanje mene da usrecis" - rekla je Helena kroz smijeh. "A sta ces ako ipak pobjegnem i sa velikog vjencanja?"

"Ljubavi, mozes bjezati koliko god hoces" - rekla joj je. "Tada ces vec biti uveliko udata, nista ti to nece znaciti".

"Majke mi si luda" - rekla je Helena. "Gdje su djevojke?" - pitala je.

"Nemam pojma" - rekla je Aleksandra. "Otisle su negdje prije pola sata, da nesto zavrse, tako su barem rekle".

"Sta one imaju zavrsavati ovdje?" - pitala je Helena zbunjeno.

"Nista me ne pitaj" - Aleksandra je odmahnula glavom. "Niti znam, a pravo da ti kazem, niti me zanima" - dodala je bas u trenutku kada su se vrata Heleninog apartmana otvorila.

"Stigle smo" - povikala je Ivana, ulazeci unutra sa ostatkom djevojaka. Josipa i Vanja su nosile neke kutije sa sobom dok je Franka vec bila obucena u dugu zutu haljinu.

"Odakle tebi ta haljina?" - pitala je Aleksandra iznenadjeno.

"Heh, draga moja" - rekla je Franka dok joj je na licu blistao pobjednicki osmijeh. "Mislila si proci na ovoj svadbi da jedina budes lijepa? E pa nece moci" - dodala je a Aleksandra i Helena su zbunjeno gledale u nju.

"Obzirom da nismo znale za svadbu" - rekla je Rakel i osudjujuce pogledala u Aleksandru, na sta je ova prevrnula ocima. "Nismo imale sta da obucemo pa je Ivana dosla na genijalnu ideju. Organizovala je da nam se iz Zagreba posalju stvari i eto, sad smo i mi lijepe".

From England with love 💚Where stories live. Discover now