84.

211 6 0
                                    

Nervozno je udarala prstima od sank. Pogledala je ponovo na sat na svom mobitelu. Trebao se vec vratiti kuci. Da, zato sto ne postoji mogucnost da je guzva u saobracaju, ili da se tusirao poslje treninga, ili da je Sarri naprasno odlucio da odrzi jos jednu zivotnu lekciju nakon treninga.

Helena prekini - prekorila se. Presla je rukom preko velike zute koverte koja je stigla prije sat vremena za Matea, i od tada je nervozno lupala po sanku. Otisla je da se istusira, pa jos jednom preuredila citav svoj ormar, ali vrijeme joj nije prolazilo onako kako je zeljela.

Ustala je da uzme nesto da popije kad su se ulazna vrata otvorila i Mateo je usao. Nasmijao se sarmantno kad je pogleda, a Helena nije mogla odoljeti da se i ona ne nasmije. Koja si ti jebena pacenica - pomislila je u sebi.

„Hoces li ti nastaviti raditi sa Edenom?“ - pitao je Mateo. „Svi su poceli da se pitaju zasto vise ne dolazis na treninge“.

„Dajem sebi malo oduska od nogometasa. Osim sto niste najbistriji rano ujutro, moram da se pravim kao da mi je zaista stalo do onoga o cemu pricate. A svi znamo da nije“ - objanila mu je.

„Jasno“ - rekao joj je Mateo ljubeci je. „A sta bistro radis po citave dane?“ - pitao je.

Opsesivno pratim instagram profil djevojke koja tvrdi da ti je ljubavnica - pomislila je Helena.

„Dosla ti je posta“ - rekla je i pruzila mu kovertu. Mateo je pogledao o cemu se radilo i vratio joj.

„Zasto nisi pogledala sta je unutra?“ - pitao je. „Nisi morala cekati da ja dodjem“.

„Nikad ne bih otvarala tvoju postu“ - rekla je Helena. „Ne zbog nekih moralnih pravila nego vise zato sto ocito iznenadjenjima u ovoj kuci nikad kraja“ - dodala je.

Mateo je zakolutao ocima i otvorio kovertu. Izvukao je listing njegovih poziva i poruka i pruzio joj bez da je pogledao u njega.

„Tebe zanima Helena“ - rekao joj je. „Ja znam koga sam zvao i slao poruke. Citava poenta listinga je bila da se ti uvjeris u nesto, ne ja“ - dodao je.

Helena je uzela listing i nekoliko trenutaka samo sjedila gledajuci u njega. Istina je bila da je zeljela pogledati, da je zeljela da odagna i zadnju sumnju koju je imala, ali strah od onoga sto bi mogla vidjeti je paralizovao na nekoliko trenutaka.

„Helena“ - cula je Mateov glas i to je trznulo iz razmisljanja. Udahnula je duboko i pogledala brojeve telefona koji su bili ispred nje. Vecinu ih je znala napamet. Lukin, jelenin i njen broj su se najvise isticali u moru poziva i poruka koji su bili poslani.

Gledala je pomno brojeve koji su bili na listingu i bas kad je odlucila da zatvori listing i izjavi da je Mateo napokon oslobodjen svih optuzbi, vidjela je broj koji je toliko puta vidjela u zadnjih nekoliko dana da ga je znala napamet. Pregledala je koliko je toga bilo i polako odlozila papir ispred sebe.

Pogledala je u njega, pitajuci se kako to ranije nije vidjela. Zeljela je toliko toga da uradi u istom trenutku, ali jedino sto je uspjela bilo je da nasloni ruke na sank i da postavi jedno jednostavno pitanje

„Zasto?“ - pitala ga je, a on je pogledao. Izgledao je iznenadjen njenim pitanjem.

„Zasto sta?“ - pitao je.

„Zasto si me lagao?“ - pitala ga je jednostavno. U tom trenutku je shvatila da nema vise snage za borbu s ovim. Trebala se pomiriti sa tim cim se vratila, a opet, nije mogla. Istinski je vjerovala da on nije kriv. Zato je toliko gusilo ono sto je vidjela.

„U vezi?“ - pitao je. Helena je uzdahnula. Zeljela je jos samo nesto da vidi. Znala je da je to bio taj broj, ali nije zeljela nista da ostavlja sansi. Kad ode, znala je da je dala sve od sebe sto je mogla da bi ostala uz njega.

From England with love 💚Where stories live. Discover now