89.

189 9 0
                                    

Ugrizla mu je osjetljivu kozu torza dok su je njegove ruke dovodile do ludila. Bila je i vise nego spremna da mu da sve sto je trazio.

Njegov miris je bio svuda oko nje, privlaceci je sebi. Zarila je nokte u njegovu kozu, ne mogavsi vise da izdrzi pritisak. Jos samo malo - pomislila je dok je pomijerala tijelo u ritmu njegovih pokreta. Jos samo malo i dostici ce taj prekrasni osjecaj kad je prebaci preko granice razuma.

Promrmljala je njegovo ime i sapnula mu da zeli jos. Jos njega, jos tog osjecaja pripadnosti, jos njegovih pokreta u njoj. Zeljela je da bude jedno s njim na nacine na koje nije imala priliku odavno dok mu se savrseno tijelo grci pod njenim prstima.

“Helena!” - cula je njegov glas i naglo otvorila oci. Mateo joj je drzao ruku oko struka, pokusavajuci da umiri njeno tijelo.

Nokti su joj bili zariveni duboko u misice na njegovom stomaku, a jedna noga joj je bila preko njega, dok je pravila kruzne pokrete karlicom. Kad je shvatila sta je radila, ustala je naglo i odmakla se od njega.

“Jao majko” - rekla je tiho. Stvarnost situacije je udarila kao kometa. Pa ona ga je na suho zaskocila. Boze - pomislila je dok se crvenila.

“I kakav je bio san?” - pitao je Mateo, a po glasu mu se moglo cuti da se jedva suzdrzavao da se ne nasmije.

“Boze” - rekla je naglas. "Zaskocila sam te kao kuja u tjeranju” - rekla je, a on nije mogao vise da izdrzi i poceo se glasno smijati. Kad mu se primakla u snu, mislio je da je to uradila mahinalno, jer su inace spavali vrlo blizu jedno drugog.

Kada je pocela da uzdise, razmisljao je da je probudi. Ali onda ga je naglo povukla ka sebi, zarila zube u njegovu ruku, noktima ga pocela grebati po stomaku, pa prebacila nogu preko njegove noge i pocela se trljati.

Mogao se zakleti da nikada u zivotu nije vidio nista privlacnije od Helene koja je totalno izgubila kontrolu.

Brzo je ustala sa kreveta i otisla u kupaonicu. Odvrnula je vodu na najtoplije, koliko je mogla da joj koza izdrzi toplotu. Da li je bila normalna? Znala je koliko je lose spavala ovih dana i nije uopste cudno da joj je podsvijest pruzila ono sto joj je najvise pored sna trebalo.

Desavalo joj se i ranije da su joj snovi bili previse jasni, pogotovo u stanjima totalne malaksalosti. Mateo je bio sretan sto ga nije citavog oderala.

Iskljucila je vodu i izasla iz tusa. Osjecala se poprilicno osramoceno. Da, bilo je gorih situacija kojima je prisustvovao, ali nije morala bas ovako da mu pokazuje koliko ga je zaista zeljela.

Obukla je donji ves i obavila ogrtac oko sebe, pa izasla iz kupaonice. Mateo je upalio samo jednu lampu, tako da je vecinski u sobi bio mrak. Stajao je pred ogledalom i ogledao se.

“Zar nisi imao majicu kad si krenuo spavati?” - pitala ga je.

“Jesam” - rekao je. ”Ali sam nesto provjeravao” - dodao je i nasmijao se. Heleni je bilo sumnjivo to njegovo ponasanje.

“Sta si provjeravao?” - pitala ga je. On joj je prisao i stao pred nju. Pri losoj osvijetljenosti, nije mogla da vidi nista osim savrseno izdefinisanog torza.

Mateo je uzeo za ruku, pa njenom rukom presao preko svog stomaka i prsa.

“Bice poprilicno tesko objasniti saigracima sta sam to tacno radio u Parizu” - dodao je, a Helena je tek tada osjetila brazde koje su bile na njegovom stomaku.

“Oh ne” - rekla je tiho, pa skroz upalila svjetlo. Pogledala je u njegovo tijelo i iznenadjeno uzviknula.

“Pa ne izgleda lose” - rekao je Mateo pokazujuci na crvene ogrebotine koje je imao po tijelu. ”Reci cu da me je napao tigar....U tjeranju”.

From England with love 💚Место, где живут истории. Откройте их для себя