Aleksandra je sjedila na balkonu svoje sobe i gledala u nebo. Vec je polako padao mrak i zvijezde su se pocele nazirati.
Dejan je zelio da nju i Helenu izvede negdje na veceru ali Aleksandra nije bila raspolozena. Desavanja tokom dana su je toliko iznervirala da je glava pocela uzasno boljeti.
Ali, znala je da bi Heleni prijalo malo izlaska pa je zamolila Dejana da ode barem s njom."Zavrsili smo s vecerom, odosmo negdje na pice. Jesi se predomislila? Nije mi mrsko doci po tebe." - procitala je Dejanovu poruku i nasmijesila se. Znala je da bi se on zbog nje stvorio u najkracem mogucem roku i da se nalazi na kraju svijeta, samo kada bi ona to trazila.
"Samo vi uzivajte, ja cu ubrzo u krevet, glava me unisti." - odgovorila mu je."Okej, samo ti lezi, polako cu uci u sobu da te ne probudim. Necemo ni mi dugo." - napisao joj je.
Odlozila je telefon na stol i odlucila da izadje iz sobe. Ovo cekanje da stupi u kontakt sa Subasicem, dovodilo je do ludila.
Izasla je ispred hotela i stala pored ograde uz bazen. Noc je bila topla i mirna, bar ispred hotela je bio prepun ljudi. Neki od njih su bili gosti hotela a neki su dosli na pice u nadi da ce vidjeti Dejana.Osjetila je da je zamor medju njima utihnuo. Okrenula se i vidjela da su sve oci bile uprte u nju. Desavalo se i prije da je ljudi prepoznaju na ulici ali ni priblizno kao sada. Otkako su se vratili iz Rusije, u ova tri dana vise ju je ljudi zaustavilo i trazilo da se slika s njom nego za cijeli njen zivot.
Vidjela je grupicu djevojaka koje su sjedile za jednim stolom kako se spremaju da joj pridju. Nije imala zivaca za bilo kakvu interakciju s ljudima veceras pa im je okrenula ledja i lagano krenula ka ulazu u hotel. Nije zeljela biti neljubazna prema njima pa je bolje bilo da ih izbjegne. Uostalom, ona se nikad nije osjecala kao celebrity i nije joj bilo jasno zasto ljudi zele slikanje s njom. To je vise bio Helenin fah.
"Any." - obratila se djevojci koja je radila na recepciji. "Mozes li mi dati kljuc od onih vrata koje vode na krov?"
Nije se zeljela vracati u sobu a nigdje drugo u hotelu nije mogla naci mir pa je odlucila da se popne na krov i da tu sabere misli.
"Gospodjice Reeves, kljuc nije kod nas. Gospodin Lovren ga je uzeo prije nego je izasao i jos uvijek ga nije vratio." - objasnila joj je djevojka. "Ali ako zelite, mogu otici gore da vidim je li zakljucano. On nekad ostavi kljuc u bravi i zaboravi da zakljuca." - pokusala je da se suzdrzi i da se ne nasmije ali Aleksandra je uhvatila tu njenu reakciju."Vjerujem, inace je zaboravan, gori je i od mene." - nasmijala se. "Nema veze, otici cu ja do gore. Ako bude kljuc u vratima, donijecu ti kad zavrsim. I molim te, zovi me Aleksandra i ne persiraj me. Osjecam se staro."
Any je klimnula glavom i obje su se nasmijesile jedna drugoj. Aleksandra se popela do zadnjeg sprata. Any je bila upravu, Dejan je ostavio vrata otvorenim. Odmahnula je glavom, taj covjek ce jednog dana i glavu negdje da izgubi.Polako je otvorila vrata i krocila na krov hotela. Ono sto je zatekla tamo, u prvi trenutak je sokiralo. Ali, kada ga je vidjela kako izgubljeno pokusava da namjesti sve stvari koje je donio, nije mogla da se ne nasmije.
"Je li ti iko rekao da se crvena i roza boja ne slazu?" - pitala ga je kad mu je prisla. Bio joj je okrenut ledjima i nije ni primijetio da se jos neko sem njega tu nalazi."Jednog dana ces da me ubijes na pravdi boga." - rekao joj je drzeci se za srce. "Malo je falilo da vrisnem ko kakva pickica."
"Nije da bi ti bio prvi put." - nasmijala se i presla pogledom po krovu. Iza hrpe stvari koju je nabacao jedva je uspjela da ga vidi.
"Mozes li mi samo objasniti ko ti je rekao da stavis crvene ruze na roze drzace?" - pitala ga je kolutajuci ocima."Obzirom da nisam imao pretkerano puno vremena, sretan sam sto sam i ovo uspio da organizujem" - rekao joj je gledajuci molecivo u nju.
"Daj mi to ovamo." - uzela je cvijece iz njegovih ruku. "Skini ove bijele trake sa svih buketa i donesi mi ih."
Mateo je poslusno klimnuo glavom i krenuo da radi ono sto mu je rekla. Aleksandra je uzela prvu traku i pocela je omotavati oko stalaka koje je donio.
KAMU SEDANG MEMBACA
From England with love 💚
Fiksi PenggemarHelena i Aleksandra nastavljaju svoje dogodovstine, ovaj put u Engleskoj. Uzivajte u nastavku price From Russia with love.