23.

193 9 0
                                    


"Je li sve uredu?" - pitala je Helena Matea. Sjedili su u restoranu i vecerali. Mateo je bio suvise cutljiv sto nije bio inace slucaj pa je Helena pretpostavljala da nesto nije uredu.
"Ma, samo razmisljam." - rekao joj je. "Nisam uspio da dobijem na telefon svog agenta danas kad sam ga zvao, pa se bojim da se nije desio mozda neki problem."

"Mislis sa Realom?" - pitala je Helena.
"Pa vjerovatno." - potvrdio je. "Ne bi trebalo da postoji problem s nekim ili necim drugim."
"Sigurna sam da je sve uredu." - rekla je Helena i stisnula mu ruku. "Mozda je covjek jednostavno bio zauzet i nije se mogao javiti. Nazvacete sigurno uskoro."

"Valjda si upravu." - uzdahnuo je. "Nego, jeste li dogovorile promociju knjige?"
"Jesmo, bice u oktobru." - rekla je Helena veselo.
"Oktobar? Tako kasno?" - pitao je Mateo iznenadjeno. Istina, nije puno znao o tim stvarima, ali ako je knjiga vec bila gotova, nije mu bilo jasno cemu cekanje.

"To je jedini termin kad mozemo okupiti sviju iz reprezentacije." - rekla je Helena. "I ja bih voljela da smo mogli odraditi promociju prije, da mogu poceti pricu sa Hazardom bez da razmisljam o proslim projektima, ali sta je tu je. Ne mozes uvijek dobiti bas sve sto zelis."
Mateo je krenuo nesto da kaze ali ga je prekinulo zvono telefona. Izvadio je telefon i sa olaksanjem se nasmijesio.
"Agent me zove." - rekao je pokazujuci joj broj.

"Izadji ispred pa razgovaraj bez ometanja." - rekla mu je Helena. Mateo je klimnuo glavom i izasao.
Nadala se da ce Mateo dobiti uskoro dobre vijesti, odnosno one vijesti koje on zeli. Znala je da mu je trenutno jako tesko i zeljela je da ova agonija vise prestane.

Otpila je malo vina iz svoje case i otvorila instagram, cisto da ubije vrijeme dok se Mateo ne vrati.
Pogledala je Aleksandrine story-e i nasmijala se. Ona i Dejan su pakovali njegove stvari, praveci klipove svojih usputnih glupiranja.
Helena je jedva cekala da dodje kod njih i vidi njihovu novu kucu.

Osjetila je ruku na svom ramenu. Mateo joj je sklonio kosu i lagano je poljubio u vrat.
"I? Kakve su novosti?" - pitala ga je kada je ponovo sjeo za stol. "Jesi mu rekao da si izabrao Liverpool?"

"Helena." - uhvatio je za ruku preko stola i pogledao u oci. Imao je neki cudan izraz lica, Helena nije mogla razluciti da li se smjeska ili mu je lice ozbiljno. "Da li bi zeljela da zivis sa mnom? Mislim, da zivis sa mnom odmah?"

"Ne razumijem." - Helena je bila zbunjena. "Mislila sam da smo danas pricali o ovoj temi i da smo se vec dogovorili oko svega."
"Jesmo. Ali, danas smo pricali o opciji gdje ja stanujem u Liverpoolu." - rekao je i nasmijao se. "Ali, sta ako bih ja zivio u Londonu?"

Helena je gledala zbunjeno u njega. Nista joj nije bilo jasno o cemu prica. Danas su pricali o njegovom prelasku u Liverpool, sve su se dogovorili oko zajednicke buducnosti, i nije joj bilo jasno o kakvom on sad Londonu prica.

"U Londonu?" - pitala je. "Jao, molim te nemoj reci da odustajes od nogometa i selis se sa mnom u London?"
"Ne odustajem od nogometa budalo." - nasmijao se. "Ali, ako bi ti zeljela, preselio bih se s tobom u London."
"Mateo ljubavi, ja tebe apsolutno nista ne razumijem." - rekla mu je. Polako je ovaj razgovor pocinjao da je nervira. "Ili mi reci konkretno sta imas ili predji na neku drugu temu."

"Ovaj poziv koji sam sad imao." - poceo je da objasnjava. "Prije nego sam svom agentu uspio reci sta sam odlucio za Liverpool, rekao mi je da je dobio najbolju ponudu do sada za mene, bolju cak i od njihove."
"Arsenal?" - pitala je Helena iznenadjeno. Pocela je polako povezivati ono sto je Mateo prethodno rekao, iako je samu sebe iznenadila sto uopste zna da je Arsenal iz Londona.

"Jos bolje." - idalje se smijao. "Chelsea."
"Nemoguce." - povikala je Helena radosno ali se brzo stisala. Ipak su bili na javnom mjestu i nije zeljela privlaciti jos vise paznje na njih dvoje nego sto je bilo.
"Ne mogu da vjerujem." - rekla je odmahujuci glavom. "Je li ovo moguce?"

From England with love 💚Where stories live. Discover now