100. - SPECIAL

195 8 2
                                    

“Zasto Rakitic stoji na rubu bazena i vristi?” - pitao je Dejan Modrica dok je sjedao na lezaljku kraj njega.

“Mislim da mu nedostaje zena” - rekao je Luka. ”Ako cujes odgovor na ovu vrisku, i on njoj nedostaje” - dodao je i stavio naocale.

“Ok, sta nije uredu s Rakiticem?" - pitao je Mandzukic prilazeci im. "Zamalo sam pao s balkona kad je poceo da se dere”

“Ko zna” - rekao mu je Modric. ”Ali pretpostavljam da tekila nije bila pametan izbor sinoc”.

“Nije to od sinoc” - rekao je Mario. ”Jutros u cik zore je pio sa Vrsaljkom”.

“A gdje je mladozenja?” - pitao je Perisic izlazeci iz bazena. Morao je priznati da je tropski otok bio bas ono sto mu je trebalo, maksimalno je uzivao ovih par dana. ”Da li je iko provjerio je l' dise? Ili bar je l' u sobi? Da nije odleprsao?"

“Dobio je neku posiljku, pa je otisao da otvori” - odgovorio je Vrsaljko izlazeci iz kuce. Sa sobom je nosio veliki koktel, s vremena na vrijeme ispijajuci njegov sadrzaj.

“Kakvu posiljku moze dobiti u ovo doba dana? I na pustim otoku” - rekao je Modric. ”O, je l' nevaljala?” - pitao je, a Dejan koji je lezao na lezaljci do njega je spustio naocale i pogledao ga.

“Kako si ti druze?” - pitao ga je. ”Dobar? Nije sunce udarilo malo”.

“Momacko mu je vece, moramo da uradimo nesto spektakularno” - rekao je Modric.

“Bojim se da to sto bi ti uradio nije ono sto bi mi ostali zeljeli da vidimo” - rekao je Rakitic.

“Zov parenja nije uspio?” - pitao je Dejan Rakitica kad je prestao da se dere, a on je samo odmahnuo i zateturao se.

“Moram se otrijezniti” - rekao je i krenuo prema kuci, pa zastao. "Ma, kad bolje razmislim, ohladit cu se u bazenu". 

“Gdje si ti dobio taj smijesni koktel?” - pitao je Dejan Simu.

“Ima ih hrpa napravljenih na sanku” - rekao je Vrsaljko. ”Ukusni su”.

“Jesam li ja nesto propustio?" - pitao je Perisic. ”Otkud hrana i kokteli?"

“To nije sve” - rekao je Mateo prilazeci im. "Imamo citav program aktivnosti za danas”.

“Ozbiljno?” - pitao je Dejan. ”Ovo je jebeni pusti otok, koji se klinac ima ovdje raditi. Samo plaza i more”.

“I ekskluzivni resorti” - rekao je Mandzukic, sjedeci na rubu bazena.

“Vrsaljko, gadjaj ga tim picem za djevojke” - rekao mu je Dejan. "I je l' ti fino Aleksandra juce rekla da vratis te pederske naocare?"

“Neko se bar pobrinuo da ovo napravi odlicnom momackom” - rekao je Mateo. ”Pod to neko ne mislim na osobu koja je sinoc u pola noci pijana i gola pjevala Ozenjen sam, a ko momak zivim” - dodao je i pogledao okolo.

“Gdje je Corluka uopste?” - pitao je Mateo. ”Htio sam da ga znacajno pogledam, ali ne vidim ga”.

“Ko me je trazio?” - pitao je Vedran, ustajuci sa lezaljke. Bio je zaklonjen od ostalih i Mateo ga na prvu nije ni vidio. Kad je progovorio Mateo se okrenuo ka njemu, pa zatvorio naglo oci.

“Vedrane” - vrisnuo je. ”Koji klinac?”

“Pa svi smo muskarci tu” - rekao je Vedran, dok je stajao ispred njega go kao od majke rodjen.

“Nije ni cudo da je Rakitic vristao” - rekao je Mateo uskacuci u bazen.

“Ti se samo bojis malo zdrave konkurencije” - rekao mu je Vedran i skocio za njim. 

From England with love 💚Où les histoires vivent. Découvrez maintenant