"Mislis da necemo pregoriti ovdje?" - pitala je Helena pruzajuci Aleksandri solju sa kafom. Spustila je zdjelu sa kolacima ispred njih dvije a Aleksandra se nasmijala. Helena je znala da ona nikada nece odbiti slatkise.
Sjedile su vani pored bazena u resortu u kojem su bile smjestene, uzivajuci u pogledu na more.
"Neka nas jos malo, nije jos uvijek tako jako sunce." - rekla je Aleksandra. Jos uvijek je bilo rano jutro, tako da su imale dovoljno vremena da popiju kafu, prije nego sunce pocne ludacki prziti.
Aleksandra je prinijela solju ka sebi, s namjerom da uzme koji gutljaj kafe, ali joj je pogled pao na aplikaciju na solji, pa je naglo odmakla od sebe.
"Jao tako je divna!!" - povikala je, gledajuci u crtez koji se nalazio na prednjoj strani solje. Dvije djevojke okrenute ledjima, naslonjene jedna na drugu. Plavusa sa natpisom BRIDE na ledjima i brineta sa natpisom MAID OF HONOR.
"Vidjela sam je neki dan u izlogu neke radnje u Londonu" - rekla je Helena. "Tacno je tvoje ime pisalo na njoj."
"Predivna je" - rekla je Aleksandra, jos uvijek se diveci.
"Kad smo vec kod poklona" - Helena je ustala i uzela crnu kutiju sa jedne od lezaljki. Prisla je Aleksandri i pruzila ju joj. "Znam da sam trebala ranije da ti dam, ali, uz svu frku oko Edena, nisam bas bila sigurna je li ti do toga."
Aleksandra je pogledala u kutiju i na licu joj se odmah razvukao iskreni osmijeh. Na poklopcu, zlatnim slovima pisalo je 'Will you be my maid of honor?'". Otvorila je kutiju a unutra su stajali jedna crvena ruza, mali rozi sampanjac i odgovarajuca casa.
"Helena, predivno je" - rekla joj je, ne skrivajuci koliko ju je ganuo poklon.
"Hej, ako sad pocnes plakati, uzecu tu kutiju nazad" - rekla joj je Helena, zezajuci je.
Aleksandra se nasmijala i obrisala par suza koje su joj skliznule niz obraze. "Trebace mi te suze na vjencanju" - dodala je.
"Ne brini ljubavi, ti znas da sam ja osoba koja place na vjencanjima" - rekla je Aleksandra. "Ako propadnem kao PR, dat cu oglas 'placem jeftino na vjencanjima i sahranama'" - dodala je i obje su se pocele smijati.
"I kakav je plan za danas?" - pitala je Helena uzbudjeno. Kada je prije mjesec dana rekla Aleksandri da ne zeli da joj se pravi djevojacko, ona ju je samo pogledala kao da je pala s Marsa, odmahnula rukom i pravila se kao da Helena nije nista rekla. Ali sada, kada je znala da joj je ona pripremila djevojacko, bila je i vise nego uzbudjena. I znala je da bi se kajala da je Aleksandra poslusala kada joj je govorila da nista ne pravi.
"Pa nista, sacekat cemo da ostale djevojke ustanu, pa ce dan zvanicno moci da pocne." - rekla joj je Aleksandra, uzimajuci jedan od kolaca. Ono sto Helena nije znala je to da su djevojke vec odavno budne i da se nalaze u drugoj vili, koju je Aleksandra iznajmila iskljucivo za djevojacki party, zavrsavajuci posljednje pripreme, prije nego njih dvije dodju.
* * * * * *
"Vi nista normalne" - vristala je Helena kad je sa Aleksandrom dosla u villu. "Jeste li sugurne da je sve ovo samo za nas?" - pitala je, gledajuci oko sebe.
"Imamo u planu dovesti neke stripere, pa smo razmisljale, bolje ih imati cime nahraniti, nego da vrsimo reklamaciju" - rekla je Ivana, uzimajuci jednu od jagoda iz kutije koju je nosila sa sobom. Aleksandra je udarila po ruci, uzimajuci kutiju sebi.
"Ovo je samo za mene" - rekla je, gledajuci osudjujuce ka Ivani. Jagode su bile njena slabost i nije ih imala namjeru dijeliti ni sa kim.
"Dobro, hoce li mene neko sprovesti kroz ovu kucu ili cemo cijeli dan ostati ovdje u dvoristu?" - pitala je Helena.
VOCÊ ESTÁ LENDO
From England with love 💚
FanficHelena i Aleksandra nastavljaju svoje dogodovstine, ovaj put u Engleskoj. Uzivajte u nastavku price From Russia with love.