60.

216 10 0
                                    

Stiskao je volan svom snagom vozeci ka njihovoj kuci. Toliko je bio bijesan da nema pojma ni kako je vozio protekla 4 sata, vracajuci se iz Liverpoola.

Jedino sto je u ovom trenutku zelio je bilo da se suoci sa Helenom i trazi objasnjenje za sve.

Parkirao je pred ulazom i izasao iz auta. Nije cak ni uparkirao auto u garazu. Nije imao namjeru protraciti ni sekund vise nego sto je trebao.

Usao je u kucu i zatekao Helenu i Alekasnadru kako sjede za sankom i piju vino.

“Hej ljubice” - pozdravila ga je Helena veselo. “Brzo si se vratio. Kako je bilo u Liverpoolu?” - pitala je.

“Odlicno” - odgovorio je. “Kako je bilo ljubiti se s Kramaricem?” - ispalio je kao iz topa. Helena i Aleksandra su ostale otvorenih usta, gledajuci sokirano u njega.

“Oh sranje” - rekla je Aleksandra tiho. Sišla je polako sa stolice, uzela svoju casu sa sobom, poljubila Helenu u obraz i nestala u vidu magle. Ovo nije bila bitka koju je ona trebala da bije.

“Molim?” - pitala je Helena kada je uspjela pronaci snagu da progovori.

„Molim?“ - pitao je Mateo. "To je sve sto imas da mi kazes? Molim?“

„Ne, rekla sam molim jer mi nije jasno sta me pitas“-rekla mu je. Uzasni osjecaj panike joj se skupio u grlu, a od kolicine alkohola koji je popila, mozak joj nije radio na najboljoj frekvenciji.

„Pitam te kako je bilo ljubiti se sa Andrejem“ - rekao joj je. "Ili ces mi reci da se to nikada nije dogodilo“ - pitao je, a ona je znala da je postojao samo jedan odgovor na njegovo pitanje.

„Nisam se nikada ljubila s njim“ - rekla mu je Helena. “Da, on je mene poljubio, ali ja mu nisam uzvratila. Odmakla sam se od njega i objasnila mu da sam ja zauzeta“.

„Interesantno“ - rekao je Mateo, a misici na njegovom vratu su se zategli. "A kad si mislila sa mnom podijeliti tu malu informaciju?“

„Vidi Mateo“ - krenula je da kaze.

„Ne“ - prekinuo je. „Nema vidi Mateo. Ja sam se slomio u Rusiji objasnjavajuci sta se desilo sa Adrijanom a ti me nisi htjela ni saslusati. Danima sam pokusavao da dokazem da te nisam izdao, a ispostavilo se da si ti svo to vrijeme imala svoje male susrete“

„Nisu bili susreti“ - rekla mu je. Polako joj je postajalo dosadno pokusavati da mu objasni. Vidjela je u njegovim ocima da veceras nece slusati razum. "Nikada vise nije pokusao nista takvo. A i to sto se desilo nije bilo bitno“

„Meni je bitno Helena“ - rekao joj je. "O tome nisi razmisljala. Proveo sam pola godine kao budala, dok su za tu malu aferu sa Kramaricem znali svi osim mene“

„Niko ne zna za to“ - rekla mu je Helena. „Samo...“ - rekla je polako, a tek tada su joj se popalile lampice. "Jebeni Dejan Lovren. Namjerno je to uradio da mi se osveti“ - rekla je.

Mateo joj je prisao i obuhvatio njeno lice svojim rukama.

„Ovdje se ne radi o jebenom Lovrenu“ - rekao joj je polako. Ali njegove rijeci nisu imale mekocu kao inace kad joj je govorio. “Vjerovao sam ti. Lagala si me. Izdala“ - dodao je i naglo se odmakao od nje.

„Nisam te izdala“ - rekla je glasno. „Nista se nije desilo. Kako to ne mozes da razumijes? Nije bilo vrijedno pomena“ - dodala je.

„Znala si Helena koliko meni znaci iskrenost. Znala si i opet si odlucila da kazes svima osim meni“ - ponovio je.

„Nisam nikome rekla“ - rekla mu je Helena.

„Nakon svega sto sam ti rekao o svom zivotu samo mi treba da se ponovo svi smiju tome kako nijedna zenska osoba oko mene ne moze biti vijerna“ - dodao je.

From England with love 💚Donde viven las historias. Descúbrelo ahora