63.

216 14 1
                                    

“Znaci molim vas, nema pricanja o tome. Ne biste ni vi znali da ne morate da budete tu” - rekla im je Helena nakon sto ih je sviju uspjela okupiti.

“A Aleksandra ne zna da se ista desava?” - pitao je Vida. Helena je odmahnula glavom.

“Iskreno, mislim da je skroz smetla s uma da joj je rodjendan. Ali mi cemo to ispraviti” - rekla im je. Oni su je svi tako pozorno slusali, da je istinski bila zabrinuta. Nikada je nisu tako pomno slusali.

“A reci mi zasto nam to nisi ranije javila? Sada nemamo vremena da joj kupimo poklone” - rekao je Sime.

“Pa trebao si ranije razmisljati o tome. Corluka i Mandzukic su kupili poklon”

“Uzasavam se od vas” - rekao im je Vrsaljko.

“Samo si ljut sto se sam nisi sjetio toga” - rekao mu je Vedran.

“Drustvo, fokusirajte se” - rekla je Helena

”Zelim da ova zabava bude najbolja stvar koju cete dozivjeti citavu sedmicu”

“Najbolja stvar koju bi dozivjeli je da pobijedimo Spaniju osam nula” - rekao je Kramaric, a Sime ga je osinuo pogledom.

“Ko je uopste zvao Kramarica ovdje?” - pitao je. ”Aleksandra ga cak i ne voli. Jedini razlog zbog kojeg je ovdje jer se jos uvijek nada da ce ...”  zastao je jer ga je Mateo upitno pogledao.

“Da ce?” - pitao ga je Mateo.

“Da ce?” - procijedila je Helena kroz zube.

“Da cu?” - pitao ga je Kramaric sa osmijehom na licu.

“Zaboravite da sam ista rekao” - rekao je Sime.

“Jebeni Borosalko” - rekla je Helena tiho. ”Znaci molim vas, zelim vasu potpunu diskreciju ...”

“Hej ljudi” - cula je glas iza sebe i vrisnula koliko je imala snage. Okrenula se iznenadjeno prema vratima samo d bi vidjela Dejana koji je stajao i gledao ih sviju na rubu smijeha.

“Sta to radite?” - pitao ih je.

“Jebemo radoznale” - rekla mu je Helena sarkasticno. ”Sta mislis da radimo?”

“Pa mislim da planirate Aleksandrinu tajnu rodjendansku zabavu” - rekao je. ”Plus, ne radite to bas suptilno. Rakitic stoji pred vratima konferencijske sale sa Jedvajem koji izgleda kao da ce poceti plakati jer nije pozvan na ultra tajno okupljanje koje je Helena organizovala”

“A kako si ti znao sta radimo?” - pitala ga je Helena.

“Pa znam kad joj je rodjendan, Helena” - rekao joj je. ”Plus, poznajem tebe. Plus, Corluka se vrpolji otkako smo primili ordenje jutros”

“Ko bi rekao da si ti toliko upucen u stvari koje radimo” - rekla je Helena odsutno. Nije znala kako da se ponasa sad kad je Dejan tu.

Da li da ga posalje u sobu? Da li da mu kaze da dodje? Hoce li je Aleksandra ubiti ako se on pojavi?

“Svakako vam ideje nisu dobre, nista od toga se nece svidjeti Aleksandri” - rekao je Dejan, a Mateo je povukao Helenu za ruku kad je krenula da udari Lovrena.

“Helena, mozes li sekundu?" - pitao je dok je odvlacio od drugih.

“Ne” - rekla mu je Helena prije nego je uspio ista da kaz. Znala je tacno sta zeli od nje.

“Ali ne znas ni sta hocu da kazem” - rekao je Mateo gledajuci je znacajno.

“Znam sta hoces da kazes i odgovor je ne” - rekla mu je.

From England with love 💚Where stories live. Discover now