16.

216 13 7
                                    

"Stvarno ces i to pojesti?" - pitao je Mateo Dejana koji je nakon vecere jeo svoj drugi kolac. Dejan ga je zbunjeno pogledao i klimnuo glavom. "Ja ne znam gdje ti stane sve to."

"Kad se vratimo u hotel, svraticu do tebe da ti pokazem." - nasmijao se i namignuo Mateu.
"Ti zaboravljas da ja vec 10 godina igram s tobom i da znam kako izgleda to sto hoces da mi pokazes?" - pitao ga je Mateo.
"Eto, onda znas gdje mi stane. Ne znam sto me pitas uposte." - nasmijao se Dejan.

"Ti i ja ocigledno imamo pogresnu percepiju tog tvog paketa." - rekao mu je Mateo.
"Vi ste samo ljubomorni sto ja trosim svoje kalorije svakodnevno." - namignuo je ka Aleksandri i prebacio ruku preko njenog ramena.
Sjedili su u separeu jednog ekskluzivnog restorana. Bili su zaklonjeni od znatizeljnih pogleda drugih gostiju pa su mogli da se opuste. Pili su vino i zezali se, uzivajuci u divnoj veceri.

"I Andjela, cime se ti bavis?" - pitala je Aleksandra.
"Ja sam poznati model." - rekla je Andjela ponosno a Aleksandra i Helena su jedva suspregnule zelju da zakolutaju ocima. Nikad im nije bilo jasno zasto vecina nogometasa ganja modele i manekenke.
"Jao, to je tako divno." - rekla je Aleksandra pokusavajuci da izgleda sto veselije. "Gdje si radila do sada?"

"Radila sam razne kampanje, najvise po Parizu i Milanu." - rekla je Andjela.
"Onda moras znati mog i Heleninog dobrog prijatelja Marca." - pitala je Aleksandra.

"Kojeg Marca?" - pitala je Andjela.
"Marco Testino, modni fotograf." - pojasnila joj je Helena ali je Andjela idalje gledala blijedo u njih.

"To je onaj sto je radio slike za nase promotivne plakate pred Rusiju?" - Ivan je pogledao u Helenu upitno a ona mu je klimnula glavom u znak potvrde.
"Ne znam ko je on." - rekla je Andjela i zabacila kosu nazad. "Ja sam radila samo sa napoznatijim fotografima."

Aleksandra i Helena su se zgledale i jedva se suzdrzale da se ne uguse od smijeha. Kramaric je izgledao kao da mu je jako neugodno.
"Idem do toaleta." - rekla je Aleksandra odjednom. Prije toga je osjetila Dejanovo stipanje ispod stola. Kad je pogledala u njega, molecivo joj je pogledom dao znak da predje na neku drugu temu. "Helena, hoces sa mnom?"

"Hocu." - rekla je Helena i ustala. "Izvinite nas."
Cim su odmakle od stola na dovoljnu udaljenost da ih niko od njihovih nije mogao ni cuti ni vidjeti, pocele su se toliko smijati da su im suze same krenule na oci.

"Znaci, ne vjerujem zivota mi." - vristala je Aleksandra kad su usle u toalet. "Model moja guzica. Ova nije vidjela dalje od slikanja za licnu kartu."
"A ti si morala da je ispitujes." - pogledala je Helena poprijeko ali se i ona smijala.

"Pa sta cu, htjela sam da budem fina i da je ukljucim u razgovor, da prekine svakih 10minuta da vadi  ogledalo i da gladi kosu. Cijelu noc nije rijec progovorila." - rekla je Aleksandra. "Ah, tako mi je Ivana falila u ovoj situaciji. Ona je bi oprala na ruke."

"Onda mislim da bismo se crvenili svi nakon toga a ne samo Kramaric." - rekla je Helena popravljajuci karmin.
"Moram je nazvati kad se vratimo u apartman." - rekla je Aleksandra. "Steta bi bila da joj se ovo ne isprica."
"Gdje je ona uopste?" - pitala je Helena. "Jesu se vratili u Istanbul?"

"Mislim da Domagoj jos uvijek ima dopust pa su kod njegovih kuci." - rekla je Aleksandra dok su izlazile iz toaleta. "Zvala nas je da dodjemo u Istanbul sto prije."
"Vas dvije ste se bas nasle." - prokomentarisala je Helena.

"Izgleda da je i tebe neko nasao." - rekla joj je Aleksandra tiho kroz zube, pokazujuci ocima na Kramarica koji je stajao pred ulazom. "Sacekacu te da zavrsis, da se ne vracas sama za stol."
Prosla je pored Kramarica i nasmijesila mu se.

"Prelijepa si veceras." - rekao je Heleni kad mu je prisla.
"Hvala ti." - nasmijesila se i spustila pogled. "Gdje si to ti bio?"
"Ispratio sam Andjelu na taksi. Otisla je u hotel, nije se nesto dobro osjecala." - rekao joj je.
"I pustio si je samu da ode?" - prekorila ga je Helena.

From England with love 💚Donde viven las historias. Descúbrelo ahora