“Dokle ste?" - vristala je Franka na telefon. Helena i Aleksandra su se zgledale i nasmijale. Vozile su se prema Istri i prema Frankinom ophodjenju, cinilo se da su kasnile.
“Tu smo za jedan sat” - rekla joj je Aleksandra a Helena je pogledala znacajno. Znala je da je i to vjerovatno pretjerivanje.
“Hajde pozurite” - rekla je Franka. ”Imam za vas haljine koje cekaju sa budu isprobane” - dodala je.“Cekaj” - rekla je Aleksandra. ”Kakve haljine? Ti si svjesna da smo mi ponijele svoje?" - pitala je.
“Pa znam, ali vjerujte mi, kada vidite ove haljine” - rekla je Franka pa napravila dramaticnu pauzu. ”Izbezumit cete se” - dodala je.
“Nema potrebe stvarno” - rekla joj je Aleksandra, ali Helena je znala da je pokusavala dobiti unaprijed izgubljenu bitku.
“Aleks, ti ne razumijes” - rekla je Franka. ”Ova haljina je nesto najbolje sto ces imati oko sebe ikada. Ukljucujuci Dejana Lovrena” - dodala je.Aleksandra se pocela smijati.
“To kazes samo zato sto nikada nisi imala Lovrena obavijenog oko sebe” - rekla joj je Aleksandra.
“Vidjet cemo” - rekla je Franka. ”Samo dodjite vec jednom” - dodala je nestrpljivo.
“Brzo smo tu” - rekla je Aleksandra i zavrsila razgovor.
“Nisam bas sigurna da zelimo da znamo tacno kakve su to haljine” - rekla joj je Helena.“Pa jedino da je ponudila da nosim Corluku obavijenog oko sebe” - rekla je Aleksandra. ”Da bih razmislila uopste o tome” - dodala je.
“Ah Corluka” - rekla je Helena, gledajuci u daljinu. "Opet sam zaboravila koliko je taj covjek seksipilan”“Mi smo trebale ici na momacku, a ne na djevojacku” - dodala je Aleksandra.
“Pa to bi nam vjerovatno bilo mnogo pametnije”- slozila se Helena s njom. “Jesi li rijesila probleme sa Subasicem?” - pitala je.
Aleksandra je iznervirano uzdahnula.“Rekla sam mu da rijesi ono sto je zabrljao” - dodala je Aleksandra. ”Mislim da ce biti puno teze odrzati dijelove knjige tajnim do premijere”
“Nikada nismo imali problema s tim” - rekla je Helena, a Aleksandra je lupnula po volanu.“Znam da nismo” - rekla je. ”Ali ovaj put nisam racunala na 30 imbecila koji ostavljaju svoje primjerke kud god mogu. Iako smo ugovorom sasvim dovoljno zasticeni, opet, bilo koje odavanje onoga sta je tacno u knjigama moze nam smanjiti iznenadjenje i prodaju u prvim sedmicama” - dodala je.
“Nevjerovatno o cemu ti razmisljas” - rekla joj je Helena.
“Pa to mi je posao” - rekla joj je Aleksandra. "Osim sto tebe drzim podalje od naslovnih strana prljavih tabloida”.“Nema komentara na samostalno ljetovanje?” - pitala je Helena. ”Mislim na Matea i mene”
“Mislim da su vam ljudi dali malo vremena. Ali sigurna sam da ce oni ponovo da najasu cim vide da se nesto desava”
“Bljak” - rekla je Helena.
“Jesi li odlucila sta ces?” - pitala je Aleksandra. Helena je odmahnula glavom.“Ne” - rekla je. ”Iskreno, sad kad smo udaljeni, cini se lagano reci svemu tome zbogom. Ali ja znam da to nece vjecno trajati”
“Nisi mu se javila?” - pitala je Aleksandra. Helena joj je pokazala ugasen mobitel.“Nisam se nikome javila” - rekla joj je. "Znas da nisam snazne volje, a i znam da je tebi lakse kad sam ugasena sa drustvenih mreza” - dodala je i Aleksandra se pocela smijati.
“Sve je to dobro” - rekla je Aleksandra. ”Veceras ce sigurno biti neki striper koji ce da zaokupi tvoju paznju”.“Iskreno, pomalo se osjecam kao da smetam tebi i Dejanu” - rekla joj je Helena.
“Hajde ne budali”- rekla joj je Aleksandra. ”Ti znas da bih ja tebi iskreno rekla da je to tako”
“A ti kao ne mislis nikako provesti sama ovaj ljetni raspust. Ako nista da po citave dane gledas Dejanovo golo tijelo prekriveno kapljicama vode koje sijaju na suncu” - rekla joj je Helena.“Kad malo bolje razmislim” - rekla je Aleksandra i nasmijala se. ”Ne brini se ti za njegove kapljice” - dodala je.
“Ah, na Corlukinoj svadbi ce da bude svega” - rekla je Helena pocevsi se glasno smijati.
“Svjesna si da ce i Mateo da bude na toj svadbi?" - pitala je Aleksandra.
“Jebemu, skroz sam zaboravila na to” - rekla je Helena i pojacala muziku. ”Nadam se da su te Frankine haljine i u pola dobre koliko govori”* * * * * *
"Vi niste normalne" - vristala je Franka dok joj je striper plesao u krilu. Kako je noc odmicala, djevojke su bile sve veselije i veselije. Atmosfera na Fankinoj djevojackoj je bila odlicna i svi su se zabavljali, ukljucujuci i Helenu. Izgledala je kao da istinski uziva i da je veceras odlucila da zaboravi na sve probleme i dobro se provede.
"Vidi one budaletine." - rekla je Aleksandra Heleni pokazujuci na Ivanu. Ivana je stajala iza stripera koji je plesao Fanki u krilu, gurala mu pare u gace i umirala od smijeha.
"Sto ja nisam imala ovako nesto na svojoj djevojackoj." - rekla je Ivana kad je prisla njima dvjema. "Da sam znala da ce biti ovako zabavno, sama bih ga sebi unajmila.""Helena, moram ti reci da ti zavidim." - rekla je Marijana, jedna od Frankinih drugarica. "Ja da imam onakvog frajera kao sto je Mateo, ne bih izlazila iz kreveta."
"Ne bi ni Helena, al' nekad se mora i zaraditi nesto para za zivot." - rekla je Aleksandra smijuci se."Istina." - slozila se Helena. "Zato razmisljam da pocnem prodavati njegove gologuze slike pa da definitivno ne moram nista raditi."
"Drugarice, vrlo brzo bi se ti vratila pisanju. Nece ova slava trajati toliko dugo." - rekla je Aleksandra.
"Hej, u Madridu je jako popularan, tamo mi je ciljna grupa za prodavanje." - rekla je Helena."Ja se slazem s Helenom." - dobacila je Ivana. "Treba maksimalno iskoristiti trenutnu popularnost."
"To kazes samo jer zelis vidjeti Matea gologuzog." - zezala je Aleksandra.
"Ko, je l' ja?" - Ivana se smijala, praveci se da nema pojma o cemu Aleksandra prica. "Nisam ja takva. Nego Helena, javi mi kad krenes s tom prodajom, znam par zena koje bi platile sigurno."
"Na kraju Ivana napravila kolaz Mateovih slika i drzi ga u tajnoj sobici u Istanbulu." - rekla je Aleksandra i sve su se pocele smijati.
"Al' bi barem bio lijep kolaz." - dodala je Ivana."Curke, ovaj party je haos." - povikala je Franka kad im je prisla. Striper je zavrsio svoju tacku s njom i sad je plesao sa ostalim djevojkama.
"Djevojke, izvinite me, imam posla." - rekla je Ivana kad je vidjela da je striper sad ponovo slobodan. Uzela je nekoliko novcanica sa sobom i krenula prema skupini djevojaka koje su bile poredane u krug oko njega."Tacno se vidi da joj je dosadno samoj u Istanbulu." - rekla je Helena smijuci se.
"Noc je bila savrsena" - rekla ima je Franka. "Hvala vam svima sto ste se potrudile da bude tako."
"Nemoj nama nista govoriti, mi smo dosle na gotovo." - rekla je Helena.
"Pa dobro, bila bih jako bezobrazna i sebicna da sam od vas ocekivala i trazila da se bavite mojom djevojackom." - rekla je Franka. "Ali opet, vi ste uradile najtezi posao. Zbog vas moj buduci muz nosi zlato oko vrata. Sad mogu da idem okolo i pricam kako spavam sa svjetskim prvakom.""Tehnicki, mislim da je on sam vise zasluzan za to zlato, nego nas dvije." - rekla je Aleksandra.
"Hej, pusti djevojku neka prica." - udarila je Helena po ruci. "Mene sto se tice, ja sam itekako zasluzna za njihovo zlato."
"Doduse, toliko si im dosadjivala tih mjesec dana, da su ljudi isli na dodatne treninge samo da pobjegnu od tebe." - nasmijala se Aleksandra.
"Hej, sve dok sam zasluzna, nije bitno uopste na koji nacin." - rekla je Helena.
"Vi ste lude skroz." - rekla je Franka kroz smijeh. "Hajde, idemo da plesemo. I usput da zaustavimo Ivanu prije nego potrosi svu Vidinu zaradu s prvenstva."
YOU ARE READING
From England with love 💚
FanfictionHelena i Aleksandra nastavljaju svoje dogodovstine, ovaj put u Engleskoj. Uzivajte u nastavku price From Russia with love.