"Kad se namjeravas suociti s Mateom?" - pitala je Aleksandra dok je sedila u fotelji i grickala cips, gledajuci u Helenu koja je kuckala na laptopu.
"Aleksandra, pokusavam zavrsiti ovaj dio." - rekla joj je Helena.
"Ne zanima me, dosadno mi je" - protestovala je Aleksandra. "Ostavis me danima samu sa nesnosljivim Mateom, da nije bilo Hazarda koji mi je vecinu vremena pravio drustvo, tacno bih se objesila o prvu banderu ispred kuce. Jos sam danas morala s njim da se krijem po hotelu od Dejana."
"Izvini, drustvo ti je pravio Hazard?" - pitala je Helena, gledajuci u nju znacajno.
"Da, kao da ti vec ne znas za to." - dodala je Aleksandra, prevrcuci ocima. "Ali o tome cemo naknadno pricati. Nisi mi rekla kad se mislis suociti s Mateom?" - ponovila je.
"A kako je Dejan reagovao kad te vidio?" - pitala je Helena, ocigledno izbjegavajuci odgovor na postavljeno pitanje.
"Izignorisali smo se medjusobno" - odgovorila je. "Ti znas da cu ja hladno odgovarati na svako tvoje pitanje, i onda te svaki put ponovo pitati kada ces se suociti s Mateom, sve dok mi ne odgovoris" - podsjetila je.
Helena je zivcano zalupila laptop i otpuhnula. Od pisanja ocigledno nece biti nista, pa zasto se onda bezveze truditi.
"Ne mogu se jos uvijek suociti s njim" - rekla je nervozno.
"Zasto?" - pitala je Aleksandra.
"Danas sam dosla do informacije da Adrijana nije ljetos prvi put prevarila Matea" - ispricala je a Aleksandra se zamalo ugusila cipsom koji je jela.
"Izvini" - rekla je nakon sto je prestala kasljati. "Ucinilo mi se da si rekla da ga Izabela ni ranije nije mogla drzati u gacama."
"Dobro si cula" - potvrdila je Helena.
"Odakle tebi te informacije odjednom?" - pitala je Helenu.
"Pa ocigledno je morala da se desi drama oko poljupca sa Kramaricem, da bi Rakitic razvezao usta" - rekla je.
"Cekaj malo, ti hoces reci da je Mateo njoj vec jednom presao preko prevare?" - pitala je Aleksandra zgrozeno. "Ne znam samo zasto se onda toliko cudio kad je to ponovila. Jednom prevarantica, uvijek prevarantica" - dodala je.
"Mateo ne zna za to" - rekla je Helena. "Zato odlazem susret s njim, jer se bojim da me ne dovede u situaciju gdje cu mu tu informaciju sasuti u lice." - dodala je, pa zastala na trenutak. "Ili mozda ipak trebam da mu kazem?" - pitala je.
"Pa, zavisi sta zelis postici" - rekla joj je Aleksandra. "Ako zelis sebe da uzdignes i da skroz sklonis reflektore sa svog poljupca sa Kramaricem, onda mu reci. Ali, ako ne zelis da gledas bol na licu svog zarucnika i ako ne zelis bespotrebno da ga vracas u proslost, onda mu neces nista pominjati. Helena, mislim da bi ta tema trebala ostati tamo gdje je i do sada bila - u proslosti."
Prije nego je Helena uspjela ista da kaze, zaculo se kucanje na vratima. Aleksandra je ustala i otvorila vrata, ispred kojih je stajao Mateo.
"Sad mozda nije bas najbolji trenutak" - sapnula mu je.
"Ili sad ili nikad" - rekao je, pruzajuci joj karticu. "Moja soba je prazna, Luka je s Dalicem u restoranu, tamo ces imati mira. Javim ti kad zavrsimo" - dodao je.
Aleksandra je stajala nekoliko trenutaka, neckajuci se da li da ga poslusa ili ne. Na kraju je uzela karticu od njegove sobe i izasla. Helena ce se kad tad morati suciti s njim, vjerovatno je bilo bolje zavrsiti to sto prije.
Mateo je usao u sobu i zatvorio vrata za sobom. Helena je sjedila okrenuta ledjima ka njemu, tako da ga jos uvijek nije vidjela.
"Ko je i sta hoce?" - pitala je, ne okrecuci se.
BẠN ĐANG ĐỌC
From England with love 💚
FanfictionHelena i Aleksandra nastavljaju svoje dogodovstine, ovaj put u Engleskoj. Uzivajte u nastavku price From Russia with love.