* 4 godine nakon *"Karlo!" - povikala je Aleksandra. "Ako jos jednom povuces sestru za kikice, imacemo velikih problema. A ti Laura, prestani da se rugas bratu. Idite se igrati na trampolini sa Leonom."
"Nekad pozelis da ih nisi ni rodila, je l' da?" - pitala je Helena pokusavajuci pomoci Aleksandri oko postavljanja stola.
"Neka mi Bog oprosti, ali nekada su stvarno toliko nesnosljivi da sjednem i zapitam se sto mi je ovo trebalo u zivotu" - rekla joj je Aleksandra smijuci se.
"Mama, Karlo mi je slomio autic" - Leon je prisao Heleni i tuzno joj pokazao svoju igracku.
"O da, ovo je definitivno jedan od tih dana" - prokomentarisala je Aleksandra. "Leone, slobodno uzmi Karlovu igracku, koju god zelis."
Leon je zastao na trenutak, gledajuci u Helenu i trazeci njenu dozvolu.
"Nista ne gledaj u mene, kuma ti je rekla da mozes" - rekla mu je Helena a on je sretno otrcao napolje.
"Sta radite vas dvije?" - pitao je Mario ulazeci u kuhinju. "Dejan i Sime su skoro zavrsili s rostiljem."
"Pokusavam da zavrsim ovu salatu, ali su djeca bas danas odlucila da budu nesnosljiva." - rekla mu je Aleksandra. "Uostalom, gdje je ona tvoja zena? Mogla bi doci malo da pomogne."
"Mihaela trenutno cuva strazu nad vasom djecom, da opet ne bi poceli da se biju medjusobno"
"Boze, kud sam ikad upoznala vas dvoje, tacno ste jedno za drugo. Uvijek nadjete nacin da izvucete guzice od obaveza" - odmahnula je Aleksandra glavom.
Mario i Mihaela su se upoznali na njenoj i Dejanovoj svadbi. Odmah su znali da su sudjeni jedno drugom, a cinjenica da je Mariova veza sa tadasnjoj djevojkom bila na klimavim nogama, im je dodatno isla u prilog. Godinu dana nakon su se vjencali i jos uvijek se gledaju zaljubljeno kao prvog dana.
"Hajde nosi ovo tamo" - Helena mu je gurnula u ruke hrpu sudja i poslala ga u vrt da to sve rasporedi po stolovima. "Budi koristan" - dodala je.
"Mogu li vam ja nesto pomoci?" - pitao je Pero stojeci na vratima. Josipinoj mami je bio rodjendan tako da je ona sa djecom bila kod njenih a Pero je, kako i sam priznaje, jedva docekao da malo dahne dusom.
"Pomozi Mariu" - rekla mu je Helena nakon sto se culo uzasno lupanje iz pravca u kojem je Mario otisao. "Ako je uopste jos uvijek ziv." - dodala je.
"Moram ti priznati" - rekla je Aleksandra Heleni kad su krenule ka vrtu. "Nisam vjerovala da ce ova nasa mala grupa sa Paga da opstane. Mislila sam da cemo se nakon Rusije razici, bez obzira sto su momci idalje igrali zajedno. A vidi nas sad, vec sesto ljeto se okupljamo kod nekoga. Polako nam ovo postaja tradicija. Osmorka sa Paga"
"O da, prava prijateljstva ocigledno opstaju, bez obzira na hiljade kilometara koji nas dijele" - rekla je Helena. "Tehnicki, od trenutka kad smo dozvolili Corluki da postane dio nase grupe, ne mozemo se zvati osmorka odavno. A pogotovo ne sada" - rekla je Helena i pokazala rukom na sve ljude koji su se vremenom prikljucili njihovoj grupi.
Udajom za Maria, Mihaela je automatski postala dio njihove grupe. Sime je od prvog dana svoju djevojku Klaru dovodio na sva njihova druzenja. Aleksandra je ispunila obecanje koje je dala Simi prije nekoliko godina i nabavila je broj djevojke koju je upoznao davno u kaficu. Nazalost, ispostavilo se da je udata ali godinu nakon, Helena je zaposlila novi asistenticu Klaru nakon sto se Liam ozenio i teska srca odselio u Ameriku. Sime kada je ugledao Klaru prvi put, nije cekao ni minute. Bio je dosadan mjesecima sve dok nije pristala da izadje s njim. Ostalo je sve historija.
"Franka, ako ne prestanes da trcis za djecom" - povikala je Aleksandra. "Pocet ces se ovdje poradjati."
Franka se nekako dogegala do njih i sjela na svoju stolicu. Usla je u deveti mjesec i svi su vec bili u pripravnosti na sve moguce scenarije.
DU LIEST GERADE
From England with love 💚
FanfictionHelena i Aleksandra nastavljaju svoje dogodovstine, ovaj put u Engleskoj. Uzivajte u nastavku price From Russia with love.