Gdje je ta Aleksandra - pomislila je Helena ljutito. Igraci samo sto nisu krenuli na utakmicu i Helena je zeljela da im pozeli srecu i da se tiho pomoli da ih Spanija ponovo ne nabije sest razlike jer bi to znatno uticalo na njenu vezu, a i na mentalno zdravlje svih igraca.
Cekala je jos nekoliko trenutaka u sobi, a onda je procitala poruku da je Aleksandra ceka u baru. Mogla se zakleti da je prvobitno rekla u sobi. Ali Aleksandra je bila pomalo snebesna otkako je dobila cvijece od Hazarda pa joj covjek nije nista mogao uzeti za zlo.
Dejanu se, shvatila je Helena, nije dalo pomoci. Izmisljas Helena - mogla je tacno cuti Matea koji joj govori, ti si to sve mogla ispraviti kako si i zakuhala. Ah, njeni interni razgovori su postajali sve bolji i bolji.
Izasla je iz sobe iznervirano. Cekat ce Matea u holu. Otisla bi do njegove sobe, ali Luka je uvijek bio toliko nesnosan pred utakmice da nije mogla da se bavi s njim.
Zasto je ona bila nervozna - pitala se.
Usla je u lift i uzdahnula. Zamisljeno je gledala po instagramu, da nije ni primijetila da je lift stao, sve dok nije vidjela kako Brekalo ulazi. Pogledao je i kulturno joj se nasmijao.
Oh, krenuli su na utakmicu - pomislila je i uzvratila mu osmijeh. Ali onda se odjednom pojavilo jos sest igraca koji su se gurali da bi usli u lift.
Livakovic i Kalinic su stali tacno ispred nje, a Kramaric je pogledao sa osmjehom na licu dok je stajao kraj nje.
"Helena" - rekao je jednostavno. Nije mogla a da se ne nasmije. Obzirom da je bilo mnogo ljudi u liftu, ona i Andrej su stajali jako blizu. Zapitala se kako nije ranije primijetila koliko su mu plave oci.
Nevjerovatno - pomislila je, tacno je ona bila jedna bolesna osoba kojoj je nesto postajalo privlacnije cim bi joj postalo zabranjeno. Onaj Mateo ne zna sta je uradio sa ovim.
"Jesam li ti ikada rekla da mirises na slobodu?" - pitala ga je, a on je pogledao i nasmijao se.
"Nisi" - rekao joj je. "Ja sam mislio da je to sad zabranjeno" - prokomentarisao je.
"Ljubavi, da nije zabranjeno ne bi mirisao na slobodu" - rekla mu je.
"Ljudi, smanjite dozivljaje, izbezumit cete Josipa" - rekao je Kalinic.
"Kladim se da bi se nas dvoje mogli i odraditi, a nista se ne bi vidjelo, koliko nas ti i Livakovic zaklanjate" - prokomentarisala je Helena.
"Zar ona nije sa Kovom?" - pitao je Brekalo, a Helena i Andrej su se poceli smijati.
"Eto, ne mozes ni uzivati u zabranjenoj prepirci bez da ga neko spomene"
"Vjeruj mi, da je i on u ovom liftu, niko ne bi razgovarao. Svi bi bili zauzeti" - rekla je Helena. "Dobro, to je zvucalo perverznije nego sto sam zamislila"
Izasli su iz lifta i Andrej je pogledao ka njoj.
"Nista zagrljaj za srecu?" - pitao je.
"Nazalost, morat cu ti samo pozeliti da ga zabijes" - rekla mu je, a on je odmahnuo glavom i sa osmijehom na licu se udaljio od nje.
"Jeste li vise zavrsili?" - poslala joj je poruku Aleksandra. Ona je zeljela da prodje neprimjetna dok odlaze na utakmicu. Stvari s Dejanom su opet krenule na pogresnu stranu i nije zeljela da ga vidi.
"Nismo zavrsili, luda zeno" - rekla joj je Helena kad je nazvala. "Mateo jos nije dosao"
"Da, zaboravila sam da on i Luka moraju da se poglade prije svake utakmice" - rekla je Aleksandra sarkasticno.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
From England with love 💚
ФанфикHelena i Aleksandra nastavljaju svoje dogodovstine, ovaj put u Engleskoj. Uzivajte u nastavku price From Russia with love.