Helena je bila nervozna kad je Aleksandra dosla a znala je i zasto. Kad ta djevojka nije spominjana, bilo joj je lakse izbaciti je iz svojih misli. Ovako, nije znala sta bi prije sa sobom, nervirala se, udarala ili jednostavno izasla iz sobe.
“Sta je tebi?” - pitala je Aleksandra primjecujuci njenu nervozu.
“Nista posebno” - rekla je Helena. ”Bezveze se nerviram”.
“Hajde Helena” - rekla je Aleksandra. ”Moras naci humor u ovoj situaciji. Plus, bilo bi bas tuzno da ja sjedim kuci sama i gledam ovo. I ovo malo mozga sto imam bi mi umrlo”.
“Eden nije htio sa tobom gledati?” - pitala je Hena smjeseci se.
“Nisam mu ni nudila. Jos je prerano u nasoj vezi da sazna sta mene zaista uveseljuje” - dodala je. “Pocinje” - rekla je uzbudjeno.
“Stvarno me brine ovo tvoje ponasanje” - rekla joj je Helena. Pogledala je prema televizoru, a Charlotte je sjedila naspram voditeljice. Helena je iznervirano zakolutala ocima kad je vidjela kako je obucena.
“Mateo” - viknula je. ”Dodji brzo, ljubav tvog zivota je pocela da prica”.
Mateo je dosao polako prema njima. Kad je vidio o cemu je Helena govorila, uzdahnuo je glasno.
“Jesam li vec rekao da su ove sale prestale biti smijesne?" - pitao je i sjeo do Helene. Spustio je ruku oko njenog struka, a ona se blago nasmijala.
“Kako kome” - rekla je Aleksandra. ”U ovoj kuci niko nikad da me ponudi nekim picem” - dodala je i otisla do frizidera da uzme nesto da popije.
Na ekranu, Charlotte je pocela da prica,ali Helena je samo polovicno slusala. Jos uvijek su samo pricali o njoj. To je nije ni najmanje zanimalo.Vec je znala da je bila model i da je pokusavala da postane slavna preko njenih ledja. Ili Mateovih.
Boze, zasto je bas morala da izabere njega? Je li bio ijedan drugi nogometas koji joj je mogao pomoci u tome? Mateo se nekoliko puta okrenuo, gledajuci izmedju Helene i Aleksandre.
“Zasto si ti tako nervozan?” - pitala ga je Helena okrecuci se ka njemu. ”Je l' te to strah sta ce reci?"
“Ne, nego me strah da tebe ne udari kap. Oci su ti toliko sirom otvorene da me strah da se nesto ne desi” - dodao je. Aleksandra je pogledala u nju i pocela se smijati.
“Stvarno Helena, smiri se. Izgledas kao da ces baciti nesto u televizor" - dobacila je Aleksandra. Helena je uzdahnula glasno i smirila se.
“Je li sad uredu?” - pitala je kad je nekako uspjela obuzdati facijalnu ekspresiju.
“Sad je bolje” - rekao joj je Mateo ljubeci je u kosu.
“Hajd sad sus, ne cujem sta mlada govori” - rekla je Aleksandra vracajuci pogled na televiziju.
"Charlotte" - obratila joj se voditeljica. "Ovih dana si se nasla u centru medijskih zbivanja".
"Vjeruj mi Amanda, sva ova medijska paznja je nesto sto sam najmanje u zivotu zeljela na ovakav nacin" - rekla je Charlotte, drzeci ozbiljan izraz lica.
"Pa kako se onda sve ovo desilo?" - pitala je voditeljica.
"Ni sama ne znam" - rekla je. "Bili smo u Malmeu, bas iz razloga da mozemo biti malo sami, racunajuci na tu neku privatnost, ali je ocigledno neko iskoristio njegovu popularnost da zaradi koju funtu od prodaje tih snimaka."
"Samo malo" - prekinula je Amandra. "Ti nama hoces reci je vasa veza stvarna?" - pitala je pomalo iznenadjeno. Da nije znala kako ove stvari funkcionisu, mozda bi Aleksandra i pomislila da se ovaj razgovor odvija bez ikakvog unaprijed isplaniranog toka.
KAMU SEDANG MEMBACA
From England with love 💚
Fiksi PenggemarHelena i Aleksandra nastavljaju svoje dogodovstine, ovaj put u Engleskoj. Uzivajte u nastavku price From Russia with love.